🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31975.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل شکست در آلمان را پذیرفت؛ از سرگیری فروش آیفون با مودم کوالکام

دعوای حقوقی اپل و کوالکام در آلمان همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد زمان زیادی تا پایان رسمی آن باقی مانده است. غول تولید کننده‌ی چیپست‌ها یعنی کوالکام موفق شد پیروزی‌های حقوقی زیادی در کشور‌های ...

دعوای حقوقی اپل و کوالکام در آلمان همچنان ادامه دارد و به نظر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌رسد زمان زیادی تا پایان رسمی آن باقی مانده است. غول تولید کننده‌ی چیپست‌ها یعنی کوالکام موفق شد پیروزی‌های حقوقی زیادی در کشور‌های چین و آلمان به دست آورد. حالا به نظر می‌رسد که کوالکام موفقیت بزرگ دیگری را به دست آورده و توانسته اپل را مجبور کند تا آیفون‌های قدیمی تر در آلمان را با مودم کوالکام به فروش برساند.

اپل در تلاش بود تا بتواند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - فروش آیفون 7، 7 پلاس، آیفون 8 و 8 پلاس را در با تغییرات اساسی در سخت افزار در آلمان به فروش برساند و به جای مودم‌های تولید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - شده توسط کوالکام از محصول دیگر رقیب آمریکایی یعنی اینتل بهره ببرد. اما بنابر گزارشات منتشر شده از سوی وال استریت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - ژورنال به نظر می‌رسد که غول کوپرتینویی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان - چاره‌ای جز قبول فروش آیفون‌ها بدون تغییر سخت افزاری برایش باقی نمانده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر لاهیجان استان گیلان

در حال حاضر دوگانه‌های آیفون 7 و آیفون 8 مجددا در وبسایت اپل در دسترس قرار گرفته‌اند، البته هنوز امکان خرید از مغازه‌ها در آن‌ها فعال نشده. واضح است که در بخش فروش اشاره‌ای به تولید کننده مودم‌ها نمی‌شود اما شرکت آمریکایی رسما اعلام کرده که گوشی‌هایی که وارد آلمان می‌شوند از مودم‌های تولید شده توسط کوالکام استفاده می‌کنند.

اپل در آیفون 7 و آیفون 8 از هر دو مودم‌های اینتل و کوالکام استفاده می‌کرد. اتفاقی که به طور قابل توجهی نشان داد آیفون‌هایی که از مودم کوالکام استفاده می‌کنند سرعت به مراتب بالاتری را ارائه می‌دهند.

بعد از آن بود که اپل برای آیفون‌های جدید خود یعنی آیفون XS، آیفون XS‌ مکس و آیفون XR تنها از مودم اینتل استفاده کرد. لازم به ذکر است که آیفون‌های جدید حتی در آلمان هم با مودم‌های اینتل به فروش خواهند رسید و مودم‌های کوالکام تنها روی آیفون‌های قدیمی تر یعنی آیفون 7 و آیفون 8 و مدل‌های پلاسشان موجود خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone