🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35876.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حالت آفلاین بومی جیمیل به زودی از راه می‌رسد

اگر هنوز دسترسی به حالت آفلاین بومی جیمیل برایتان آزاد نشده، باید بگوییم که به زودی آن را تجربه خواهید کرد. انتشار قابلیت مذکور که در روز اول کنفرانس Google I/O به عنوان بخشی از ...

اگر هنوز دسترسی به حالت آفلاین بومی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جیمیل برایتان آزاد نشده، باید بگوییم که به زودی آن را تجربه خواهید کرد. انتشار قابلیت مذکور که در روز اول کنفرانس Google I/O به عنوان بخشی از تغییرات جدید جیمیل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معرفی شد، از ساعاتی پیش برای کاربران بزرگترین سرویس ایمیل دنیا آغاز شده است.

کاربران G Suite برای دسترسی به این قابلیت، نیاز به تأیید و فعالسازی ادمین دارند. اما بقیه کاربران معمولی در آینده نزدیک می‌توانند با مراجعه به تنظیمات جیمیل وارد تب «آفلاین» شده و تیک «Enable offiline mail» را فعال نمایند. توجه داشته باشید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که برای دسترسی به این گزینه حتما باید مرورگرتان گوگل کروم 61 به بعد و حساب جیمیل‌تان نیز به جیمیل جدید تغییر کرده باشد.

جیمیل آفلاین تفاوت زیادی با حالت آنلاینش ندارد، اما این مزیت را دارد که می‌توانید تمام کارهایتان (از جمله نوشتن، آرشیو یا پاک کردن ایمیل‌ها) را انجام دهید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا به محض اتصال به اینترنت، همگام‌سازی انجام شده و تغییرات شما نهایی شوند.

نکته جالب این که در حالت آفلاین امکان دانلود و ذخیره داده‌های آفلاین خود در کامپیوتر را هم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارید، حتی اگر از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حساب کاربری خارج شده باشید. همچنین گوگل اعلام کرده که قابلیت Smart Compose را هم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به طور آزمایشی در اختیار کاربران قرار داده که می‌تواند به لطف یادگیری ماشینی، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - متن ایمیل‌ها را برایتان تکمیل کند.

البته ظاهرا برای دسترسی به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Smart Compose حتما باید آنلاین باشید و آن را از بخش قابلیت‌های آزمایشی جیمیل فعال نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone