🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44929.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

قطب شمال سیاره زحل تغییرات آب و هوایی عجیبی را تجربه می کند

در محل قطب شمال سیاره زحل، یک ساختار شش ضلعی غول آسا (hexagon) وجود دارد که حتی با وجود سال ها مشاهده و بررسی توسط فضاپیمای «کاسینی»، باز هم دانشمندان ناسا سر از کارش در ...

در محل قطب شمال سیاره زحل، یک ساختار شش ضلعی غول آسا (hexagon) وجود دارد که حتی با وجود سال ها مشاهده و بررسی توسط فضاپیمای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «کاسینی»، باز هم دانشمندان ناسا سر از کارش در نیاورده اند. این شش ضلعی در واقع یک جریان سیال پرسرعت (جریان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جتی) است که کل سیستم جوی قطبی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زحل را تحت کنترل دارد.

عرض این محدوده تقریباً دو برابر از زمین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بزرگ تر است، و به همین دلیل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موج های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کوچک در آن چندین برابر بزرگ تر از سهمگین ترین طوفان های زمینی خواهند بود. طی هفته جاری ناسا تصاویر و انیمیشن هایی را از این شش ضلعی منتشر ساخته که تغییرات جالبی را نشان می دهند.

عرض شش ضلعی قطب شمال زحل تقریباً دو برابر زمین است

در این تصاویر می بینیم سیستم آب و هوایی غول گازی منظومه شمسی طی چند سال از رنگ فیروزه ای به زرد/طلایی تبدیل شده، با این حال بخش مرکزی این محدوده (که حدود 3000 کیلومتر عرض دارد) رنگ آبی اش را حفظ کرده. در انیمیشن زیر می توانید تصاویر به دست آمده از مدارگرد «کاسینی» ناسا را در سال 2013 تماشا کنید که از فاصله 690 هزار کیلومتری ثبت شده اند:

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

پس از حدود پنج سال، کاسینی دوباره تصویر زیر را برایمان فرستاده:

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

زحل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چند روز قبل طولانی ترین روز فصل تابستان خود را سپری کرد

تغییر رنگ در این محدوده بسیار قابل توجه است و اگرچه ناسا هنوز نمی داند چرا این اتفاق رخ داده، اما محققین بر این باورند که زحل تغییر فصل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را تجربه می کند. غول گازی در تاریخ 24 ماه مه 2017 (سوم خرداد 1396) یعنی چند روز پس از تصویربرداری کاسینی، به انقلاب شمالی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رسید، یعنی طولانی ترین روز در فصل تابستان این سیاره. در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جریان رسیدن به این روز، مقدار نور فرابنفشی که به قطب شمال زحل می رسد به تدریج افزایش می یابد و به همین دلیل، هاله ای زرد رنگ را به وجود آورده است.

طبق این توضیح، گرداب رأس شش ضلعی هنوز آبی باقی مانده، چون آخرین نقطه است که نور خورشید را دریافت می کند. همچنین با وجود دریافت نور فرابنفش، باز هم می تواند رنگ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آبی خود را حفظ کند، چون همانند گردبادهای زمینی، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دائماً هوا را به سمت پایین کشیده و بنابراین غبار و مه زرد رنگ را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به درون خود هدایت می کند.

یک بار گردش زحل به دور خورشید نزدیک به 30 سال زمینی طول می کشد

گفتنیست با اینکه فضاپیمای کاسینی حدود 13 سال به بررسی زحل پرداخته، اما هنوز نتوانسته تمامی فصول سال آن را ببیند، چون هر بار گردش کامل زحل به دور خورشید حدود 29.5 سال زمینی به طول خواهد انجامید. در آگوست سال 2009 ناسا توانست ویدیویی کوتاه و زیبا از رأس شش ضلعی تهیه کند. این ویدیو که از ترکیب 1680 عکس مختلف تشکیل شده را می توانید در زیر تماشا کنید:

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دانشمندان علوم فضایی با بررسی حرکت ابرها در این طوفان عظیم فضایی توانستند سرعت بادهای آن را محاسبه کرده و به رقم حیرت انگیز 550 کیلومتر بر ساعت برسند. جالب است بدانید در گردباد آلن (Allen) سال 1980 که قوی ترین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طوفان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت شده در تاریخ کره زمین بوده، سرعت بادها به 300 کیلومتر بر ساعت رسید.

در سال 2012 ناسا دوباره کاسینی را به قطب شمال زحل فرستاد تا از شش ضلعی طوفانی تصویر برداری کند. ویدیوی زیر در زمان 10 ساعت و با ترکیب 128 عکس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به دست آمده است:

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

محاسبات روی این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصاویر نشان داد سرعت بادها کاهش یافته و به حدود 350 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کیلومتر بر ساعت می رسد.

متأسفانه زمینیان دیگر چنین تصاویر ارزشمندی را نخواهند دید. فضاپیمای کاسینی به روزهای پایان عمرش نزدیک می شود و از آنجا که ناسا نمی خواهد کاسینی تصادفاً به یکی از قمرهای یخی زحل برخورد کرده و اقیانوس های عظیم زیرسطحی آنها را آلوده سازد، تصمیم گرفته تا در تاریخ 15 سپتامبر سال جاری (24 شهریور) فضاپیمای 2.3 میلیارد دلاری اش را روی سطح این غول گازی متلاشی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone