🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31910.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به TehranBus؛ اپلیکیشن راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

وقتی اسفند ماه فرا می‌رسد، تهرانی‌ها می‌دانند که باید ساعت یا وسیله رفت و آمد به محل کارشان را تغییر دهند چرا که در غیر این صورت ناچار به تحمل ترافیک‌های وحشتناک خواهند بود و ...

وقتی اسفند ماه فرا می‌رسد، - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تهرانی‌ها می‌دانند که باید ساعت یا وسیله رفت و آمد به محل کارشان را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تغییر دهند چرا که در غیر این صورت ناچار به تحمل ترافیک‌های وحشتناک خواهند بود و از آن بدتر، تا آخر سال باید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با مشکل کوفتگی بدن و کمبود خواب هم دست و پنجه نرم کنند.

در چنین شرایطی، مترو می‌تواند راهکار خوبی برای - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فرار از ترافیک باشد. اما اگر تحمل له شدن در جمعیت قطارهای زیرزمینی را ندارید و سفر جاده‌ای را ترجیح می‌دهید، اتوبوس‌های شهری تنها راه شما برای فرار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از گره‌های ترافیکی خواهند بود.

اگر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - طرفدار سفرهای اتوبوسی هستید، بد نیست اپلیکیشن TehranBus به عنوان «راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران» را در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گوشی‌تان داشته باشید. این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نرم‌افزار که شرکت ارتباطات کنترل فراگستر طراحی‌اش کرده، هر چه بخواهید در مورد کار ناوگان اتوبوسرانی پایتخت بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

از ساعات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حرکت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اتوبوس‌ها در تمام خطوط گرفته تا نزدیک‌ترین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ایستگاه به شما، این اپلیکیشن می‌تواند راهنمای خوبی باشد تا برای سفرهای درون شهری برنامه‌ریزی کنید. راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران این امکانات را در سه تب مجزا به شما ارائه می‌کند.

تب اول، «نزدیک من» نام دارد که مشخص است چه کاری انجام می‌دهد. در این صفحه می‌توانید ببینید که نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس، چند متر با شما فاصله دارند و اتوبوس بعدی از «کدام خط» و چند دقیقه دیگر به شما می‌رسد.

این مزایا در کنار تخمین‌های زمانی نسبتا دقیق اپلیکیشن، سبب شده که راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران بتواند به یکی از ابزار ضروری در گوشی شما تبدیل شود. هر چند این موضوع در گرو آن است که بتوانید با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری به شدت قدیمی و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از مد افتاده اپلیکیشن و محدودیت‌هایش کنار بیایید.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خوب و کار راه اندازیست اما به شدت نیاز دارد که سازندگانش در طراحی رابط کاربری آن تجدید نظر کنند. به غیر از ضعف در این موضوع، نقشه اپ هم نیاز به آپدیت دارد و یک سری آیتم‌ها باید در آن تغییر کرده یا ارتقاء داده شوند؛ از جمله امکان زوم دو انگشتی روی نقشه که در حال حاضر در اپلیکیشن وجود ندارد.

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران در دومین تب خود به نام «ایستگاه من» اجازه می‌دهد که بعضی ایستگاه‌ها را به ایستگاه محبوب‌تان تبدیل کنید، تا هر بار برای گشتن به دنبال آن نیازمند بالا و پایین کردن نقشه نباشید. همچنین از تب سوم امکان جستجوی ایستگاه‌های اتوبوس (با نام و کد ایستگاه) هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مواردی که گفتیم، امکاناتی بودند که در نسخه فعلی اپلیکیشن برای اندروید و iOS مشاهده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خواهید کرد. با این حساب، اگر خواستار رفت و آمد با اتوبوس‌های شهری تهران هستید مطمئنا از نصب این اپلیکیشن در گوشی‌هایتان ضرر نخواهید کرد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

سازنده: ارتباطات کنترل فراگستر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:

سوالات متداول

اپلیکیشنی که مسیر خطوط اتوبوس تهران را نمایش دهد چیست؟

برنامه‌های زیادی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیست که خطوط اتوبوسرانی تهران را به شما نمایش دهد با این‌حال TehranBus اپلیکیشنی ساده و جذاب است که می‌توانید - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از کمک بگیرید و این مسیرها را بخوانید.

چگونه با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن TehranBus کار کنیم؟

این برنامه با استفاده از نقشه خطوط اتوبوسرانی نزدیک به شما را مشخص و بهترین گزینه برای رسیدن به مقصد را برای شما مشخص می‌کند. فقط کافیست موبایلتان jps داشته و این کار را دنبال کنید.

- تعمیرات مایکروفر دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی -
برنامه TehranBus را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود این برنامه میتوانید روی همین لینک کلیک کنید یا اسم TehranBus را در اپ استورهای مختلف سرچ و دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone