تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20759.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اموجی های جدید برای اندروید و iOS به مناسبت روز جهانی اموجی

گوگل ساعاتی پیش به بهانه روز جهانی اموجی خبر داد که به زودی ۱۱۷ اموجی جدید را به کاربران اندروید عرضه می کند. اموجی های جدید قرار است که از پاییز امسال و همزمان با ...

گوگل ساعاتی پیش به بهانه روز جهانی اموجی خبر داد که به زودی ۱۱۷ اموجی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - جدید را به کاربران اندروید عرضه می کند. اموجی های جدید قرار است که از پاییز امسال و همزمان با انتشار اندروید 11 در اختیار کاربران قرار بگیرند.

از جمله آیتم های اضافه شده به مجموعه اموجی های اندروید می توان به حیوانات جدید (شامل خرس قطبی، سگ آبی و گاومیش کوهان دار آمریکایی)، غذا و نوشیدنی (غذای مکزیکی تاماله، چای بوبا و قوری) اشاره کرد. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - یک چهره اندک خندان، مردی با روبنده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - و زنی با تاکسیدو از دیگر اموجی های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - جدید هستند. برخی اموجی های حیوان قدیمی نیز قرار است که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - بازطراحی شوند تا ظاهر دوستانه تری پیدا کنند یا اینکه در مد تاریک بهتر دیده شوند.

گوگل همچنین یک نوار دسترسی سریع به اموجی ها را به نسخه بتای کیبورد جیبورد اضافه کرده است که قرار است ظرف ماه های آینده در اختیار کلیه کاربران این اپلیکیشن اندرویدی قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

البته هنوز مشخص نیست که اندروید 11 دقیقا از چه زمانی در اختیار کاربران قرار می گیرد.  یکی از فایل های ارائه گوگل که اوایل این ماه در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت نشان می دهد که اندروید 11 در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) از راه می رسد با این حال گوگل این خبر را تایید یا رد نکرده است. بد نیست اشاره کنیم که سال گذشته اندروید 10 نیز اوایل ماه سپتامبر منتشر شد.

اموجی های جدید برای iOS

اپل نیز به مناسبت امروز یعنی روز جهانی اموجی از اضافه شدن اموجی های جدید به آیفون، آیپد و مک تا اواخر سال جاری میلادی خبر داد. طبق خبری که در نشریه Emojipedia منتشر شد این اموجی ها قرار است که پاییز امسال منتشر شوند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - و شامل مواردی نظیر نینجا، بومرنگ و سکه می شوند که در ادامه میتوانید تصاویر آیتم های جدید را مشاهده نمایید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

البته این اموجی ها اوایل امسال تایید شدند و بخشی از بسته اموجی 13.0 بودند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - که از سوی کنسرسیوم یونیکد منتشر گردید. امروز اولین روزی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - است که اپل به صورت رسمی این طرح ها را بررسی کرده و از ارائه آنها در پلتفرم های مختلف خود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - خبر داده است.

درست مانند اندروید اموجی های جدید برای اکوسیستم اپل شامل مواردی نظیر سگ آبی، تاماله و موارد دیگری از جمله قلب آناتومیکی، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - ریه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - و بسیاری آیتم های دیگر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone