🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29254.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کد دستوری #۳* از تلویزیون حذف شد

انتقادها از درآمد ارزش افزوده شرکت توسکا جواب داد و این شرکت رسما پایان استفاده از کدهای دستوری ستاره مربعی را در بیانیه‌ای اعلام کرد. در چند روز اخیر وزیر ارتباطات نسبت به انحصارطلبی‌های توسکا ...

گرچه همچنان به درستی مشخص نشده عامل این تخلف و دستکاری آرای مردمی چه کسی بوده و چه سرانجامی برایش در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - و یا با چه نیتی چنین رفتاری را انجام داده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - است؛ اما شرکت توسکا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - در نهایت اعتراضات را شنیده و بیانیه‌ای درباره حذف کدهای دستوری صادر کرده است. توسکا که دو عضو هیات مدیره‌اش از سوی دولت نمایندگی دارند، در پی فشارهای وزیر جوان ارتباطات بیانیه ای صادر کرده که به نظر می رسد گامی بزرگ در جهت شنیدن صدای انتقاد مخاطبان است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران

در بیانیه توسکا چنین می‌خوانید:

«با عنایت به دغدغه های مطرح شده در زمینه فعالیت های شرکت توسعه کسب و کار توسکا ، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است :

تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه هایی خواهد بود که تولید و ساخت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - آنها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - است.

تغییر مدل کسب و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - کار توسکا در دستور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد گردید.

سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - در جهت تامین رضایت مخاطبان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - محترم به کار خواهد گرفت.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران

گفتنیست چندی پیش در پنل تخصصی پنجمین نشست فضای مجازی پاک، دانشجویان و کارآفرینان بسیاری نسبت به اقدامات توسکا اعتراض و انتقاد داشتند که هیچ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - یک از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - آنها با پاسخی از سوی محمد شریف خانی، معاونت فضای مجازی صدا و سیما روبرو نشد.

پیش‌تر صدا و سیما اعلام کرده بود که «از این پس کلیه برنامه‌ها و طرح‌های مشارکتی در حوزه خدمات ارزش افزوده (VAS) و کلیه سرویس‌های پیرامون آن، باید به شرکت توسکا ارجاع شود و پس از دریافت مجوز همکاری و نامه تأییدیه آن، نسبت به مشارکت فیمابین اقدام کنند.» این مسئله باعث انحصار در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر زیراب استان مازندران - تبلیغات موبایلی در صداوسیما شد؛ اتفاقی که باعث شد وزیر ارتباطات هم در سال گذشته بگوید که شورای رقابت باید در این مسئله ورود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone