🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19878.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن خوب مدیریت مخاطبین برای اندرویدی‌ها

[این نوشته در تاریخ 13 شهریور 99 به‌روزرسانی شده است] اندروید برای مدیریت مخاطبین، دست کاربر را کاملا باز گذاشته تا فقط به اپ پیش‌فرض Contacts محدود نبوده و بتواند با نرم‌افزارهای شخص ثالث به ...
[این نوشته در تاریخ 13 شهریور 99 به‌روزرسانی شده است]

اندروید برای مدیریت مخاطبین، دست کاربر را کاملا باز گذاشته تا فقط به اپ پیش‌فرض Contacts محدود نبوده و بتواند با نرم‌افزارهای شخص ثالث به امکانات بهتر و بیشتری دست پیدا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - کند. خوشبختانه اگر گشتی در فروشگاه گوگل پلی بزنید، به نمونه‌های بسیار خوب و قدرتمندی از این نرم‌افزارها می‌رسید که ابزار پیشرفته‌ای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - برای مدیریت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - و دسترسی آسان به مخاطبین برایتان فراهم می‌کنند.

در این مقاله می‌خواهیم با پنج اپلیکیشن برتر شماره‌گیر (Dialer) و مدیریت مخاطبین (Contacts Manager) دنیای اندروید آشنا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - شویم. پس - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - از شما دعوت می‌کنم که تا انتهای این مقاله - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - با دیجیاتو همراه باشید.

Calls.AI

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

این اپ رایگان در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - اصل برای صاحبان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - کسب و کار طراحی شده. وقتی کسی به شما زنگ می‌زند، Calls.AI به جز اسم و شماره جزئیاتی در مورد تماس‌گیرنده هم به شما نمایش می‌دهد که آمادگی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - بهتری برای مکالمه داشته باشید. همچنین Calls.AI می‌تواند در نقش یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری هم برایتان ظاهر شود.

یک «دستیار پس از مکالمه» هم وجود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - دارد که به شما کمک می‌کند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - اطلاعات مکالمه را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - یادداشت کرده و حتی زمان‌بندی کنید که در مکالمات بعدی به کارتان می‌آیند. شناسایی افراد تماس گیرنده و مسدود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - کردن پیام‌های اسپم هم از دیگر ویژگی‌های Calls.AI به شمار می‌آیند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

Calls.AI

سازنده: Sync.AI Calendar & Caller ID قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 38 مگابایت زبان:

Drupe

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

از بین اپ‌های مدیریت مخاطبین Drupe جزو مشهورترین‌هاست. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - دلیل این شهرت در درجه اول به رابط کاربری جذاب و خوش رنگ و لعابش بر می‌گردد. اما امکانات فنی هم نقش مؤثری در این محبوبیت داشته‌اند.

Drupe نه تنها از پس تمام کارهای شماره گیر پیش فرض اندروید برمی‌آید، بلکه از یک - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - ضبط‌کننده تماس قوی هم برخوردار است تا با آن به اپ مجزایی نیاز نداشته باشید. ضمنا شماره‌گیری هوشمند، مسدود‌کننده تماس، شناسایی تماس‌های اسپم و ادغام‌کننده مخاطبین تکراری هم از دیگر مشخصات آن هستند. Drupe برای استفاده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - رایگان است اما امکاناتی هم دارد که با پرداخت درون‌برنامه‌ای آزاد می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

drupe

سازنده: drupe قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

Simpler Caller ID

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

Simpler Caller ID - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - بر خلاف بقیه اپ‌های این فهرست به محبوبیت زیادی نرسیده، اما کمی که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - با آن کار کنید متوجه ارزش‌های ویژه‌اش می‌شوید. کالر آیدی پیشرفته، مدیریت مخاطبین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - تکراری و پشتیبانی از حساب‌های اجتماعی مخاطبان از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن به شمار می‌آیند.

اما Simpler Caller ID از نظر امکانات شخصی‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. بیشتر از 40 تم مختلف در این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - اپ وجود دارد که می‌‌توانید برای تزئین صفحه مخاطبین به کارشان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - بگیرید. همچنین مسدودکننده تماس، بکاپ آفلاین و ابزار ویژه برای مدیریت مخاطبین و سر و سامان دادن به آن‌ها هم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - از دیگر مشخصات این اپ رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای هستند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

Simpler Caller ID

سازنده: Simpler Apps Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:

Truecaller

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

شهرت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - و قدمت Truecaller از اپ‌های دیگر این فهرست کمی بیشتر است. با Truecaller نه فقط به مدیریت مخاطبین می‌رسید، بلکه می‌توانید از آن به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض ارسال پیامک هم استفاده کنید. در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - واقع Truecaller به طور یکجا وظیفه شماره‌گیر، مدیریت مخاطبین و راست و ریس کردن پیامک‌ها را برایتان انجام می‌‌دهد.

از ویژگی‌های آن می‌توان به فیلتر پیامک‌های اسپم، مسدود کردن تماس‌ها، پشتیبانی از دو سیم کارت، شناسایی شماره‌‌های ناشناس و رابط کاربری زیبا اشاره کرد. امکاناتی که این اپ ارائه می‌کند رایگان نیستند و برای دسترسی به آن‌ها باید حق اشتراک بپردازید. اما خوشبختانه نسخه‌های آنلاک و کرک شده Truecaller را می‌توانید در دانلودسنترهای ایرانی پیدا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - کنید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

Truecaller

سازنده: True Software Scandinavia AB قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 63 مگابایت زبان:

True Phone Dialer

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

True Phone Dialer با میانگین امتیاز 4.6 و آمار بیش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - از پنج میلیون نصب فعال، جزو موفق‌ترین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - اپلیکیشن‌های این مقاله - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - است. دلیل این موفقیت به امکانات بسیار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - زیاد و متنوع و طراحی شکیل و کاربرپسندش برمی‌گردد.

با داشتن این اپ، می‌توانید هنگام تماس گرفتن یک مخاطب تصویری قدی و تمام صفحه از او را ببینید. ضمن این که امکانات شخصی‌سازی هم عالی هستند و می‌توانید به هر مخاطب اطلاعاتی مثل یادآور روز تولد و یادداشت و ... هم اضافه کنید. امکانات خوب مدیریت مخاطبین و ضبط‌کننده تماس داخلی هم از دیگر ویژگی‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - عالی این اپلیکیشن به شمار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل - می‌آیند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نمین استان اردبیل

True Phone Dialer

سازنده: Hamster Beat قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone