🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19881.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

خبری از AirPlay 2 و HomeKit در تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ ال جی نیست

بنابر اخبار تازه، ال‌جی «هیچ برنامه‌ای» برای به‌روزرسانی آن دسته‌ از تلویزیون‌هایش که پیش از سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند ندارد. این درحالیست که شرکت کره‌ای پیشتر به مشتریان خود اطمینان داده بود که پشتیبانی از ...

بنابر اخبار تازه، ال‌جی «هیچ برنامه‌ای» - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - برای به‌روزرسانی آن دسته‌ از تلویزیون‌هایش که پیش از سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند ندارد. این درحالیست که شرکت کره‌ای پیشتر به مشتریان خود اطمینان داده بود که پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit را به این دسته از تلویزیون‌های خود اضافه خواهد کرد.

در ماه آپریل، ال‌جی در مستندات مربوط به پشتیبانی‌اش، از برنامه‌هایش برای افزودن AirPlay 2 و HomeKit به تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ خود تا پیش از ماه اکتبر ۲۰۲۰ گفته بود. خصوصا آن دسته از تلویزیون‌های ال‌سی‌دی که عبارات «UK» و «SK» را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - در نام خود داشتند و آن دسته از تلویزیون‌های OLED که عبارات «B8» و «Z8» در نام‌شان بود.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان

اما جالب اینکه به محض انتشار این خبر، تمام اشارات به برنامه ال‌جی برای به‌روزرسانی تلویزیون‌های سال ۲۰۱۸ از صفحه پشتیبانی وب‌سایت شرکت حذف شد و خود ال‌جی هم برای ماه‌ها سکوت کرد. بالاخره یک هفته پیش، یکی از مشتریان این شرکت از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - اکانت توییتر رسمی ال‌جی در بریتانیا پرسید که وضعیت این آپدیت چگونه است و ال‌جی بالاخره اعتراف کرد که برنامه‌ای برای پایبندی به وعده خود ندارد.

این خبر به احتمال فراوان باعث برانگیختن خشم مشتریان ال‌جی خواهد شد، خصوصا آن دسته از افرادی که تلویزیون‌های سال ۲۰۱۸ این شرکت را با نیم‌نگاهی به برنامه‌هایش برای پشتیبانی آتی خریدند. ضمنا نیازی به اشاره نیست که ۲۲ هزار دارنده تلویزیون‌های ال‌جی هم پیشتر طوماری در این رابطه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - امضا کرده بودند و به نظرشان می‌رسید که موفق به جلب نظر ال‌جی شده‌اند.

در صورتی که ال‌جی به وعده خود پایبند می‌ماند، AirPlay 2 باعث می‌شد که کاربران قادر به استریم ویدیو، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - موزیک و پادکست از طریق آیفون، آیپد یا مک روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی خود باشند، بدون اینکه نیازی به اپل تی‌وی باشد. HomeKit هم از سوی دیگر باعث می‌شد که تمام تنظیمات تلویزیون به کمک دستیار صوتی سیری یا اپلیکیشن Hope روی آیفون، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سنقر استان کردستان - آیپد و مک قابل کنترل باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone