🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15159.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل قابلیت تغییر آسان گذرواژه‌های ضعیف در کروم و اندروید را فراهم کرد

گوگل کروم سیستم مدیریت گذرواژه‌های خود را به‌روز کرده و توسعه می‌دهد تا اصلاح گذرواژه‌های ناامن آسان‌تر شود. حالا با کمک دو سرویس گوگل دوپلکس و گوگل اسیستنت می‌توانید با یک تپ ساده برای اکثر ...

گوگل کروم سیستم مدیریت گذرواژه‌های خود را به‌روز کرده و توسعه می‌دهد تا اصلاح گذرواژه‌های ناامن آسان‌تر شود. حالا با کمک دو سرویس گوگل دوپلکس و گوگل اسیستنت می‌توانید با یک تپ ساده برای اکثر وب‌سایت گذرواژه امن بسازید.

گوگل سرویسی به نام Google Password Manager دارد که درون مرورگر کروم قرار گرفته و به‌صورت خودکار در ایجاد و استفاده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان - از گذرواژه‌ها به شما کمک می‌کند. این شرکت حالا این قابلیت را در نسخه اندروید قرار داده و زمانی که با یک گذرواژه ناامن از سایت‌ها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان - بازدید کنید، از طریق یک پاپ‌آپ این اتفاق - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان - را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان - به شما اطلاع می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان

اگر روی این پاپ‌آپ تپ کنید، مدیر گذرواژه گوگل با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان - کمک سرویس وب دوپلکس گذرواژه قبلی شما را به یک گذرواژه طولانی، قوی و تصادفی تبدیل می‌کند تا حساب کابری‌تان در امان بماند. این ویژگی ابتدا برای کاربران آمریکایی عرضه می‌شود و در زمان عرضه روی همه وب‌سایت‌ها کار نخواهد کرد، اما انتظار داریم که در هفته‌ها و ماه‌های آتی شاهد پشتیبانی گسترده‌تری برای آن باشیم.

سرویس دوپلکس اولین بار برای تکمیل سفارش غذا و خرید بلیت سینما معرفی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان - شد. ولی حالا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر سنقر استان کردستان - از توانایی‌های آن برای تغییر گذرواژه کمک گرفته می‌شود. البته گوگل می‌گوید افراد در صورت تمایل می‌توانند این فرآیند را به‌صورت دستی انجام دهند. کاربران سایر نقاط دنیا نیز می‌توانند انتظار داشته باشند که این سرویس را در ماه‌های آتی دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone