🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19886.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

یک آسیب‌پذیری امنیتی بزرگ، بیش از ۳۵۰ هزار سایت مبتنی بر وردپرس را در خطر قرار داد

هکرها چند وقتی است که در تلاشند با سوء استفاده از یک آسیب‌پذیری در وب‌سایت‌هایی که FileManager را به اجرا در می‌آورند، فرمان‌ها و اسکریپت‌های بدخواهانه را پیاده‌سازی کنند. FileManager یک پلاگین در وردپرس است ...

هکرها چند وقتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - است که در تلاشند با سوء - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - استفاده از یک آسیب‌پذیری در وب‌سایت‌هایی که FileManager را به اجرا در می‌آورند، فرمان‌ها و اسکریپت‌های بدخواهانه را پیاده‌سازی کنند. FileManager یک پلاگین در وردپرس است که به گفته محققین، بیش از ۷۰۰ هزار نصب فعال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - دارد.

هکرها - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - از این آسیب‌پذیری برای آپلود فایل‌هایی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - استفاده می‌کنند که شامل وب‌شل‌های پنهان درون یک تصویر هستند. از این لحظه به بعد، آن‌ها با یک رابط‌ کاربری خوش‌دست مواجه می‌شوند که به آن‌ها اجازه می‌دهد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - در مسیر plugins/wp-file-manager/lib/files/، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - یعنی جایی که پلاگین فایل منیجر در آن قرار گرفته، فرمان‌های مختلف را به اجرا درآورند. البته یکی از محدودیت‌های پیش روی هکرها اینست که نمی‌توان در هیچ‌جایی غیر از این مسیر،‌ فرمان‌ها را به اجرا درآورد. اما در هر صورت می‌توان با آپلود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - اسکریپت‌هایی که وظایف مختلف را در دیگر نقاط یک وب‌سایت آسیب‌پذیر برعهده می‌گیرند، خسارات زیادی وارد کرد.

شرکت امنیتی و تایوانی NinTechNet یکی از اولین شرکت‌هایی بود که خبر از وجود این روش حمله داد. در پست رسمی این شرکت آمده که هکرها از آسیب‌پذیری برای آپلود یک اسکریپت تحت عنوان hardfork.php استفاده می‌کنند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - و بعد به کمک آن، به تزریق کدهای دلخواه به درون اسکریپت‌های wp-admin/admin-ajax.php و wp-includes/user.php می‌پردازند.

جروم بروندت، مدیرعامل NinTechNet در ایمیل اخیر خود نوشته:

هنوز برای ابعادسنجی تاثیر این حمله زود است، زیرا وقتی متوجه آن شدیم، هکرها صرفا در تلاش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - بودند که یک در پشتی به درون وب‌سایت‌ها ایجاد کنند. اما - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - یک نکته جالب که متوجهش شدیم اینست که مهاجمین در حال تزریق کدهایی برای محافظت از فایل آسیب‌پذیر (یعنی Connector.minimal.php) به کمک پسوورد بودند تا دیگر گروه‌های هکر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - قادر به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - استفاده از آسیب‌پذیری در سایت‌هایی که از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - پیش آلوده شده‌اند نباشند.

تمام فرمان‌ها را می‌توان در فولدر lib/files به اجرا درآورد، اما مهم‌ترین مشکل اینست که آن‌ها می‌توانند اسکریپت‌های PHP را درون همان فولدر نیز آپلود، اجرا و هرکاری که می‌خواهند با بلاگ مورد نظر بکنند.

تا به اینجای کار، آن‌ها مشغول آپلود «FilesMan» بوده‌اند، یک فایل منیجر دیگر که معمولا از سوی هکرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساز و کار این فایل منیجر شدیدا مبهم است. در ساعات و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - روزهای پیش رو، دقیقا خواهیم داد که هکرها چه خواهند کرد. زیرا اگر آن‌ها فایل‌های آسیب‌پذیر را قفل می‌کنند تا در دسترس دیگر هکرها قرار نگیرد، این یعنی به احتمال زیاد مجددا به سراغ وب‌سایت‌های آلوده شده خواهند آمد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان

یک شرکت امنیتی دیگر به Wordfence هم در پست مجزای خود گفته که طی چند روز اخیر، با بالغ بر ۴۵۰ هزار تلاش برای استفاده از این آسیب‌پذیری مقابله - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - کرده است. در پست - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - این شرکت آمده که هکرها در تلاشند تا فایل‌های مختلفی را درون وب‌سایت‌ها تزریق کنند. در برخی از موارد، این فایل‌ها خالی بوده‌اند و این یعنی هکرها تلاش کرده‌اند وب‌سایت‌های آسیب‌پذیر را بیابند و اگر تلاش‌شان موفقیت‌آمیز بود، به سراغ تزریق فایل‌های بدخواهانه بروند. فایل‌هایی که آپلود می‌شوند نام‌هایی نظیر hardfork.php ،hardfind.php و x.php دارند.

یک پلاگین فایل منیجر به هکرها اجازه خواهد داد تا هر فایلی را مستقیما از طریق داشبورد وردپرس دستکاری کنند یا به آپلود آن‌ها بپردازند. در این صورت، سطح دسترسی آن‌ها به وب‌سایت تفاوتی با یک ادمین نخواهد داشت.

احتمال خسارت = ۵۲ درصد

پلاگین فایل منیجر به ادمین‌ها اجازه می‌دهد که فایل‌هایی که روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس به اجرا در می‌آیند را مدیریت کنند. این پلاگین شامل یک فایل منیجر دیگر به نام elFinder نیز هست، یک لایبرری متن‌باز که قابلیت‌های کلی پلاگین و همینطور رابط کاربری آن را فراهم می‌آورد. ظاهرا آسیب‌پذیری از چگونگی تعبیه elFinder درون - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - پلاگین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - به وجود آمده است.

مشکل زمانی ظهور کرده که پلاگین فایل منیجر، پسوند فایل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - connector.minimal.php.dist را به php تغییر می‌دهد تا بتوان آن را مستقیما به اجرا درآورد، حتی با اینکه فایل کانکتور به صورت مستقیم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - از سوی فایل منیجر استفاده نمی‌شود. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - برخی از لایبرری‌ها شامل فایل‌هایی نمونه می‌شوند که نمی‌توان بدون افزودن دسترسی کنترل به آن‌ها، همانگونه که هستند به کار گرفت‌شان. اما این فایل هیچ محدودیتی در برابر دسترسی مستقیم نداشته و یعنی می‌تواند توسط هرکسی مورد استفاده قرار گیرد.

این آسیب‌پذیری امنیتی، ورژن‌های ۶.۰ تا ۶.۸ پلاگین File Manager را تحت تاثیر قرار داده. بنابر آمار رسمی وردپرس، حدود ۵۲ درصد از نصب‌های فعال پلاگین، متعلق به این ورژن‌ها - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - است. بنابراین با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - توجه به اینکه بیش از نیمی از سایت‌هایی که به استفاده از فایل منیجر روی آورده‌اند در خطر هستد، پتانسیل آسیب بسیار بالا است. سایت‌هایی که هرکدام از این ورژن‌ها را به اجرا درمی‌آورند باید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر پاوه استان کردستان - فورا به سراغ ورژن ۶.۹ بروند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone