🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19067.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت ۲۵ درصد ارزان شد اما نه برای کاربران؛ چرا؟

ابتدای این هفته معاون وزیر ارتباطات از ارزان شدن پهنای باند‬⁩ اینترنت زیرساخت خبر داد. اگرچه در ابتدا بسیاری از رسانه‌ها از ارزان شدن ۲۵ درصدی اینترنت خبر دادند اما واقعیت این است که وزارت ...

ابتدای این هفته معاون وزیر ارتباطات از ارزان شدن پهنای باند‬⁩ اینترنت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - زیرساخت خبر داد. اگرچه در ابتدا بسیاری از رسانه‌ها از ارزان شدن ۲۵ درصدی اینترنت خبر دادند اما واقعیت این است که وزارت ارتباطات اینترنت را ۲۵ درصد ارزان‌تر به شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت می‌فروشد. اما آیا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - این کاهش قیمت به کاربر نهایی هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - می‌رسد؟ ظاهرا خیر. شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت در گفتگو با دیجیاتو با بیان استدلال‌هایی می‌گویند که این کاهش قیمت برای کاربر نهایی تاثیرگذار نخواهد بود و عملاً قرار نیست اینترنت ارزان شود.

شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ثابت در سال‌های اخیر نتوانستند متناسب با سرعت رشد اینترنت موبایل، رشد کنند و با ریزش کاربران خود در چند سال گذشته و البته افزایش نداشتن قیمت اینترنت، دچار مشکلات مالی بسیاری شدند. از طرفی وزارت ارتباطات هم بارها با افزایش قیمت اینترنت چه در اپراتورهای ثابت و چه در اپراتورهای موبایل، مخالفت کرده است؛ مخالفتی که البته وزیر ارتباطات از آن به عنوان یک دستاورد یاد می‌کند، به گفته مدیران شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت برای آن‌ها گران تمام شده است.

آسیاتک:

«کاهش ۲۵ درصدی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - صرفا مانع افزایش قیمت اینترنت می‌شود»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس

اتفاقی که در حال حاضر از سوی وزارت ارتباطات رخ داده و حکایت از ارزان شدن ۲۵ درصدی پهن باند به اپراتورها دارد نیز در راستای همین سنگرگیری در برابر افزایش قیمت اینترنت برای مصرف‌کننده است، نه کاهش ۲۵ درصدی قیمت برای مصرف‌کننده. «محمد علی یوسفی زاده» مدیرعامل آسیاتک که بزرگ‌ترین شرکت خصوصی ارائه دهنده اینترنت ثابت پس از مخابرات است، با ذکر همین نکته می‌گوید که وزارت ارتباطات سعی کرده با این کار بخشی از هزینه‌های اضافی که طی این سال‌ها به اپراتورها وارد شده را جبران کند و تا مانع از گران شدن اینترنت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - شود. مدیرعامل آسیاتک در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

 «نباید این تصور به وجود بیاید که اینترنت برای کاربر نهایی ارزان می‌شود. این پروسه در ادوار گذشته هم وجود داشته، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام می‌کرد هر زمان که ۲۵ درصد مصرف اینترنت رفت بالا، قیمت اینترنت برای ما ۲۵ درصد به پایین می‌آید. در سال‌های پیش نیز این اتفاق رخ داده و تا سال ۹۷ ادامه داشت اما اخیرا متوقف شده بود. در صورتی که ما در حال ضرر دادن کامل بودیم و دولت حالا این مساله را جبران کرده است.»

یوسفی زاده به دیجیاتو می‌گوید در واقع دولت با این تغییر ۲۵ درصدی، نسبت زنجیره را با قیمت تمام شده برابر کرده است و از جیب خود کم کرده تا تعرفه مشترک نهایی زیاد نشود: «ما - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - نسبت به این مساله که چرا نمی‌توان اینترنت را گران کرد بارها اعتراض داشتیم و از دولت خواسته بودیم که به ما کمک کند تا ما هم هزینه‌ها را بالا نبریم.»

مدیرعامل آسیاتک در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که آیا اپراتورها می‌توانند با مصوبه اخیر از سود خود کمتر کنند تا وارد یک میدان رقابتی شوند و اینترنت را ارزان‌تر ارائه کنند یا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - خیر، می‌گوید:‌ «نه هیچکس نمی‌تواند این کار را انجام دهد. صورت‌های مالی ما که در بورس است و می‌بینید که حاشیه سود ۵ درصد دارد؛ آن هم با ۱۰۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - اگر شخص آن را بانک بگذارد، بیشتر سود می‌کند.»

او تاکید دارد که اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت، گران‌ترین اینترنت دنیا را می‌خرند و ارزان‌ترین اینترنت را به دست مشتریان می‌رسانند.

او در پاسخ به این سوال که مصوبه اخیر چه کاری در زمینه قیمت اینترنت می‌کند و آیا به آنها جزییات موضوع ابلاغ شده یا خیر به دیجیاتو می‌گوید: «در نهایت این مصوبه می‌تواند مانع از رشد قیمت اینترنت برای مصرف کننده شود. در سال‌های اخیر همه چیز گران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - شد جز اینترنت و دولت سعی کرده با این تدبیر بتواند مانع از گرانی آن شود. مصوبه هنوز به ما ارائه نشده و احتمالا از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - هفته آینده به ما ارائه خواهد شد.»

یوسفی زاده می‌گوید گمانه زنی‌ها بر اینست که در مصوبه اخیر قیمت اینترنت برای ارائه دهندگان اینترنت ثابت ۲۵ درصد کاهش داشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - و برای اپراتورهای موبایل و مخابرات، ۱۵ درصد؛ هرچند از این ارقام مطمئن نیست.

پیشگامان:

«در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - مدل جدید فروش اینترنت، با افزایش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - مصرف کاربر درآمد ما بیشتر نمی‌شود»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس

از سوی دیگر «محمدرضا کریمی»، رییس هیات مدیره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - شرکت پیشگامان نیز در گفتگو با دیجیاتو تاکید دارد که هزینه‌های مرتبط با تامین پهن باند شرکت‌ها نهایتا ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه‌های کل یک شرکت ارائه دهنده اینترنت را در برمی‌گیرد:

«نگرانی ما هم اینست که این خبر طوری رسانه‌ای شده که اینترنت باید ارزان شود، تمام کالاهای اساسی و نان و خوراک هم در این مدت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - گران شده اما اینترنت قیمتش ثابت مانده است. هزینه جاری شرکت‌ها بسیار بالا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - رفته و اگر الان دقت کنید تقریبا هیچ شرکت ارائه دهنده اینترنتی نه تبلیغات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - محیطی دارد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - و نه تلویزیونی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - چرا که هزینه‌ها آنقدر بالا رفته که نمی‌توان به این نوع اقدامات مارکتینگی پرداخت.»

کریمی می‌گوید مصرف اینترنت کاربران در ایام شیوع کرونا بالا رفته اما تعداد مشتریان تکان نخورده است:‌ «در واقع مشتریان همان مشتریان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - هستند و سرانه مصرف و الگوی مصرف‌شان تغییر پیدا کرده که این خودش هم محتمل هزینه‌هایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - برای ما شده است. طی چند روز ما بیش از دو سه برابر مصرف داشتیم و برای اینکه بتوانیم پاسخگوی این نیازها باشیم باید تجهیزات خود را تغییر می‌دادیم و همین مساله با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - دلار ۲۵ هزار تومانی انجام شد.»

رییس هیات مدیره پیشگامان اعلام می‌کند که در گذشته و زمانی که اینترنت به صورت گیگابایتی فروخته می‌شد، مساله افزایش مصرف می‌توانست سود بالایی برای شرکت‌ها داشته باشد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - اما در حال حاضر به خاطر سرویس‌های غیرحجمی، این مساله برای شرکت‌ها سود مالی خاصی ندارد: «اگر مصرف مثلا ۵۰ درصد بالا برود از آنسو سود ما نهایتا ۱۰ تا ۱۵ درصد بالا می‌رود. در واقع بالا رفتن مصرف با بالا رفتن سود شرکت‌ها به خاطر مدل جدید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - فروش اینترنت در سال‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - اخیر، اصلا همخوانی ندارد.»

کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا با ارزان شدن ارز و دلار می‌توان امیدوار بود که اینترنت هم ارزان شود، تقریبا این موضوع را نیز رد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - می‌کند: «هزینه‌های مختلفی در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - وجود دارد و تامین قطعات و زیرساخت هم ۱۰ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - تا ۲۰ درصد هزینه‌های جاری یک شرکت است. آنقدر هزینه‌ها در این ایام بالا رفته که همه این موارد می‌تواند ضررهای پیش آمده را جبران کند و صرفا مانع از افزایش قیمت اینترنت شود.»

شاتل موبایل:

«اگر زیرساخت اینترنت مجانی بدهد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - هم قیمت کم نمی‌شود»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس

«آرش کریم بیگی» مدیرعامل شاتل موبایل و البته کارشناس و خبرنگار حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مصوبه جدید رگولاتوری منجر به کاهش قیمت اینترنت برای کاربران نهایی شود یا خیر، به دیجیاتو می‌گوید با توجه به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - سهم هزینه اینترنت زیرساخت از مجموع هزینه های اپراتورها و همینطور افزایش شدید سایر هزینه های اپراتورها به ویژه در حوزه قیمت ارز و تورم این - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - موضوع چندان شدنی به نظر نمی‌رسد. او این موضوع را اینطور توضیح می‌دهد:

«قیمت پهنای باند اینترنتی که اپراتورها از زیرساخت خریداری میکنند چند درصد قیمت تمام شده اپراتور برای سرویس دهی است؟ عناصر بسیاری در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - این بین وجود دارد و تنها مساله، قیمت پهنای باند اینترنت نیست. قیمت پهنای باند برای اینترنت ثابت شاید ۱۰ درصد و در اینترنت موبایل تقریبا ۵ درصد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - از مجموع هزینه های اپراتورها را تشکیل می‌دهد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - و هزینه‌هایی نظیر تجهیزات فنی، هسته شبکه، شبکه انتقال، سایت های محلی، نیروی انسانی، بازاریابی و فروش، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - نگهداری شبکه، حق پروانه و تسهیم درآمد، بخش اعظم هزینه های یک اپراتور - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - ثابت و یا همراه را تشکیل می‌دهد. موضوع اینجاست که اگر ۲۵ درصد هزینه پهن باند اینترنت برای اپراتورها ارزان شود و فرض کنیم در یک اپراتور این هزینه ۵ درصد کل هزینه های آن است، در واقع ۲۵ درصد از ۵ درصد کل هزینه‌ها کاهش می‌یابد و عملا قیمت تمام شده ۱.۲۵ درصد پایین آمده است.»

او با اشاره به این موضوع که در سال‌های اخیر، تعرفه اپراتورها در ایران با وجود رشد نرخ دلار بالا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - نرفته است، می‌گوید که در این مدت هزینه‌های ارزی این شرکت‌ها که بخش قابل توجهی از هزینه‌های فنی را تشکیل می‌دهد، بسیار بالا رفته: «این شرکت‌ها درآمد ریالی دارند و هزینه‌های قابل توجه دلاری. در کنار این موارد، هزینه‌های مارکتینگ و نگهداری به شدت بالا رفته است و اگر تا الان اینترنت گران نشده، دلیلش - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - این است که همه شرکت‌ها فعلا دارند از مارجین و هزینه‌های خودشان می‌زنند.»

کریم بیگی می‌گوید ترافیک بعد از پاندمی کرونا به طور مشهودی بالاتر رفته اما از آنسو هزینه‌ها هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - بسیار بیشتر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - شده و در حوزه اینترنت همراه، حاشیه سود علیرغم افزایش میزان تراکنش کاهش یافته است: «این کاهش تعرفه بخش خاصی از زیان یا حداقل عدم نفعی که اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت داشتند را جبران می‌کند. بگذارید اینطور بگویم که اگر کلا اینترنت را رایگان به این شرکت‌ها هم بدهد در نهایت ۵ تا ۱۰ درصد هزینه‌های آنها در بهترین حالت کاهش می‌یابد.»

مدیرعامل شاتل موبایل با یادآوری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - اینکه تنها کالا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - و خدمتی که طی سال‌های اخیر بدون افزایش تعرفه یا با کمترین میزان افزایش تعرفه در اقتصاد ایران عرضه می‌شود خدمات مخابراتی ثابت و سیار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - بود، باور دارد که شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت با افزایش هزینه‌ی قابل توجهی طی یک سال گذشته مواجه بودند و در ذات کسب و کار باید منافع تجاری طرفین حفظ شود و حالا بخشی از این اتفاق با کمک وزارت ارتباطات رخ داده است. او باور دارد ایران - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - یکی از ارزان‌ترین اینترنت‌های موبایل را در دنیا دارد و امکان کاهش تعرفه ها و حتی حفظ بلندمدت تعرفه های فعلی عملا وجود نخواهد داشت.

نظر شما درباره قیمت اینترنت در ایران چیست و آیا منتظر کاهش آن هستید؟ نظرات خود را با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر کازرون استان فارس - ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارامیدا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ تعمیرچی آیا دور و بر شهرک ولیعصر کازرون سرویس میده
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر کازرون خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone