🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21840.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ردمی از دیسپلی 1Aرونمایی کرد؛ نمایشگر 1080p با قیمت ۸۵ دلار

ردمی در ادامه معرفی محصولات جدیدش از «دیسپلی 1A» به عنوان اولین مانیتور خود رونمایی کرده که با قابلیت های مطلوب و قیمت مقرون به صرفه پتانسیل بالایی برای جذب خریداران دارد. ردمی دیسپلی 1A ...

ردمی در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - ادامه معرفی محصولات جدیدش از «دیسپلی 1A» به عنوان اولین مانیتور خود رونمایی کرده که با قابلیت های مطلوب و قیمت مقرون به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - صرفه پتانسیل بالایی برای جذب خریداران دارد.

ردمی دیسپلی 1A پنلی ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن 1080p از نوع IPS LCD دارد که حاشیه های اندکی طرفین و لبه بالایی آنرا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - فراگرفته اما لبه‌های اضافی در بخش پایینی مشهودتر است. ضخامت این مانیتور از ۷.۳ میلی متر فراتر نرفته و طراحی مدرنی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - را به نمایش می گذارد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران

زاویه دید نمایشگر ۱۷۸ درجه عنوان شده و با استاندارد TÜV Rheinland برای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - انتشار محدود نور آبی سازگاری دارد. کاربر در صورت تمایل می تواند زاویه دید را به دلخواه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - تنظیم کند و با توجه به لبه های باریک ردمی آنرا گزینه ای مطلوب برای ایجاد پنل های بزرگ با قرار دادن نمایشگرها کنار هم قلمداد می کند.

سطح روشنایی دیسپلی 1A برابر ۲۵۰ واحد cd/m² است و نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - دارد. از دیگر ویژگی های این پنل باید به پشتیبانی  از ۱۶.۷ میلیون رنگ، زمان پاسخ‌دهی ۶ میلی ثانیه ای و نرخ رفرش ۶۰ هرتزی اشاره کرد. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - از نظر درگاه های ارتباطی نیز پورت های HDMI و VGA برای دیسپلی 1A در نظر گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران

ردمی برای دیسپلی 1A سه سال گارانتی در نظر گرفته و سرمایه لازم برای تولید آن از طریق پلتفرم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - جمع سپاری شیائومی با عنوان «Youpin» تامین شده است.  - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - قیمت نهایی محصول ۸۵ دلار اعلام شده اما در صورت مشارکت در کمپین جمع - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - سپاری ۷۰ دلار برای خریدار تمام خواهد شد.

ردمی روز گذشته از گوشی‌های سری 10X، تلویزیون و لپ‌تاپ‌های ردمی بوک نیز رونمایی کرده بود. وجه اشتراک این محصولات را می توان قیمت مناسب در کنار کارایی مطلوب عنوان کرد که سیل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - خریداران را به سوی آنها روانه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زیراب استان مازندران - می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone