🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26239.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سایت فدراسیون فوتبال بحرین، هک شد

تیم هکر ایرانی موسوم به آلفا سایت فدراسیون فوتبال بحرین (www.bfa.bh) را در راستای اقدام توهین آمیز تیم فوتبال بحرین در بازی هفته گذشته هک کرده است. هفته گذشته بود که در بازی مقدماتی فوتبال جام ...

تیم هکر ایرانی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - موسوم به آلفا سایت فدراسیون فوتبال بحرین (www.bfa.bh) را در راستای اقدام توهین آمیز تیم فوتبال بحرین در بازی هفته گذشته هک کرده است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان

هفته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - گذشته بود که در بازی مقدماتی فوتبال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - جام جهانی بین ایران و بحرین در حین پخش سرود ملی کشورمان، تماشاگران و هواداران این تیم شروع به سوت و هو کردن تیم ایران کرده بودند. در این دیدار که در ورزشگاه ملی منامه برگزار شد، شاگردان سوسا موفق شدند به پیروزی یک بر صفر برسند اما پیش از آغاز بازی و در زمان اجرای مراسم - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - اولیه اتفاقی رخ داد که سبب شد فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و AFC شکایت کند.

پس از این اتفاق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون واکنش تندی نشان دادند و برخی دیگر از رجال سیاسی نیز به آن واکنش نشان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - دادند از جمله توییت وزیر ارتباطات که در آن تیم بحرین را یک تیم دوزاری خطاب کرده بود.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان

این تیم هکر با درج نگاره‌ای از نماد فروهر منقش به سه رنگ پرچم کشورمان، متنی در زیر آن خطاب به تیم فوتبال بحرین به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشته است: «هرگونه بی احترامی به ایران را بی پاسخ نمیگذاریم نشد تو ورزشگاه به سرود ملی ایران گوش کنید ، میتونین الان گوش کنید.» گفتنیست هنگام باز شدن این سایت، سرود ملی ایران پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone