🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26235.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انتخاب واژه «کمک نوآور» به جای «استارتاپ» از سوی فرهنگستان تکذیب شد

در حالی که روز گذشته خبرگزاری ایرنا به نقل از «حداد عادل»، اعلام کرد که فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای واژه «استارتاپ»، لغت «کمک نوآور» را تصویب کرده است، اما صبح امروز روابط عمومی ...

در حالی که روز گذشته خبرگزاری ایرنا به نقل از «حداد عادل»، اعلام کرد که فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای واژه «استارتاپ»، لغت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - «کمک نوآور» را تصویب کرده است، اما صبح امروز روابط عمومی فرهنگستان در رسانه ملی این جایگزینی را تکذیب کرد.

«مرتضی قاسمی»، سرپرست روابط عمومی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفتگویی با برنامه طلوع در شبکه چهارم صدا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و سیما، اعلام کرد که نمی‌داند چگونه معادل کمک نوآور از سوی خبرگزاری‌ها به جای استارتاپ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - منتشر شده: «اینکه چنین معادلی به چه طریق در خبرگزاری‌ها منتشر شده، ما هم بی‌اطلاع هستیم. ما فقط می‌دانیم که فرهنگستان پیش از این برای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لغت استارتاپ، معادل «نوآفرین» و «شرکت‌ نوآفرین» را مصوب کرده است.»

او در مورد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نحوه انتخاب واژه‌های تازه در فرهنگستان، توضیح داد: - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - «فرهنگستان در معادل گزینی مسائل مهمی را در نظر می‌گیرد. از مهم‌ترین - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این مسائل، این است که بشود از واژه‌ی تازه، ترکیب‌های جدیدتری ساخته شود. در نتیجه فرهنگستان واژه‌ای را انتخاب می‌کند که بتواند از آن ترکیب‌های متفاوتی را ایجاد کند. برای مثال می‌شود از واژه‌ی نوآفرین به واژه‌های «نوآفرینی» یا «نوآفرینانه» رسید.»

خبر انتخاب واژه کمک نوآور به جای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - استارتاپ، روز گذشته در شبکه‌های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اجتماعی حواشی و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - البته انتقادات زیادی ایجاد کرد. - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا در زمینه انتخاب واژه‌های جدید - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با متخصصان هر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حوزه مشورت می‌شود یا خیر، گفت:

«فرهنگستان ۸۰ کارگروه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تخصصی دارد که در رشته‌های مختلف علمی کار می‌کنند. اعضای این کارگروه‌ها هیچ‌کدام در فرهنگستان نیستند و همه‌ی آنها از دانشگاه‌ها و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مراکز علمی می‌آیند. فرض کنید در حوزه شیمی، استادان این رشته به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فرهنگستان می‌آیند و معادل را انتخاب می‌کنند. اینجا فرهنگستان فقط یک کارشناس دارد که کار آن‌ها را از نظر اصول واژه‌گزینی و روح زبان فارسی تایید می‌کند. آنچه در واژه‌های مصوب فرهنگستان می‌بینید، کار متخصصان همان حوزه بوده است. فرهنگستان به این صورت نیست که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چند نفر دور هم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بنشینند و برای همه رشته‌های تخصصی، معادل انتخاب کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افسانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** کولر گازی گری GWHI SAVE-H30H1 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone