🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26237.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا EGX Edge معرفی شد؛ پلتفرم کلاود با قدرت پردازش ۱.۶ ترابایت داده بر ثانیه

انویدیا هم راه مایکروسافت را در پیش گرفته است و بیشتر تمرکز خود را روی چیپست‌های گرافیکی مخصوص کسب و کار‌های بزرگ قرار داده است تا بازار‌های پر دردسر مصرف‌کنندگان شخصی. در همین راستا این ...

انویدیا هم راه مایکروسافت را در پیش گرفته است و بیشتر تمرکز خود را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - روی چیپست‌های گرافیکی مخصوص کسب و کار‌های بزرگ قرار داده است تا بازار‌های پر دردسر مصرف‌کنندگان شخصی. در همین راستا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - این کمپانی تایوانی، پلتفرم ابر پردازشی EGX EDGE خود را برای بازار شرکت‌های بزرگ و صنعتی معرفی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - کرده است.

پلتفرم EGX EDGE - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - انویدیا، سیستم CUDA-X این کمپانی را با سرور‌های پردازش گرافیکی تلفیق کرده و آن را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - در اختیار شرکت‌هایی مثل وال‌مارت، سامسونگ، BMW و همچنین شهره‌های سانفرانسیسکو و لاس وگاس قرار داده است. این پلتفرم همچنین توسط هوش مصنوعی و پردازش ابری آژور - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌شود که به فراگیر شدن آن کمک شایانی کرده است.

به عنوان مثال انویدیا می‌گوید که کمپانی وال‌مارت از پلتفرم EGX EDGE در آزمایشگاه خود در شهر لویتاون نیویورک استفاده کرده است و ثانیه‌ای ۱.۶ ترابایت داده را پردازش می‌کند. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - این کمپانی از پلتفرم مذکور برای اطلاع دادن به کارمندان خود از وضعیت سبد‌های خرید، پر یا خالی بودن شلف‌ها، شارژ کردن مجدد محصولات رو به اتمام و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - وضعیت صف‌های صندوق استفاده می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران

سامسونگ هم از پلتفرم EGX EDGE برای کمک گرفتن در طراحی و تولید نیمه‌هادی‌ها بهره می‌برد. شرکت BMW نیز از این پلتفرم در دوربین‌ها و سنسور‌های فرایند اتوماسیون کردن عیب‌یابی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - خودرو‌های خود استفاده می‌کند. انویدیا برای این پلتفرم نیز برنامه‌های مختلفی ارائه کرده است. یکی از این برنامه‌ها «Nvidia Metropolis» نام دارد که به منظور بهینه‌سازی روند نظارت بر ترافیک‌های شهری و جریان‌های داخل پیاده‌روهاست.

یکی دیگر از کابرد‌های پلتفرم EGX EDGE نیر در نحوه ارائه و پیاده سازی تکنولوژی 5G است که نهاد‌های مرتبط می‌توانند از این پلتفرم برای ارائه منعطف‌تر این سرویس برای کاربرد‌های VR و Ar و حتی گیمینگ بهره ببرند.

همان طور که مشاهده می‌کنید، هیچ کدام از کاربرد‌های این پلتفرم، مناسب مصارف شخصی نیستند و تماما در اختیار شرکت‌های صنعتی بزرگ بوده است. البته کاربران عادی و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر چالوس استان مازندران - شهروندان تاثیرات استفاده از چنین پلتفرمی را می‌توانند در زندگی روزانه خود مشاهده کنند، زیرا پلتفرم EGX EDGE توسط بیش از ۱۰۰ کمپانی در حال بهره‌برداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone