🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29152.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پسربچه چینی رکورد حل همزمان 3 مکعب روبیک حین پرتاب به هوا را شکست [تماشا کنید]

مکعب روبیک از جمله ابزارهای سرگرمی محبوبی است که در دنیا طرفداران زیادی داشته و برخی از این افراد، با افزودن چالش هایی به فرآیند حل پازل، رکوردهای جالبی از حل آن برجای گذاشته اند. ...

مکعب روبیک از جمله ابزارهای سرگرمی محبوبی است که در دنیا طرفداران زیادی داشته - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - و برخی از این افراد، با افزودن چالش هایی به فرآیند حل پازل، رکوردهای جالبی از حل آن برجای گذاشته اند.

یکی از این عاشقان مکعب روبیک، پسر بچه 13 ساله چینی به نام «کو جیانیو» است که پس از دو سال تمرین مستمر، با حضور در شبکه تلویزیونی ژجیانگ و در مقابل دید حضار و بینندگان، توانست رکورد حل همزمان سه مکعب روبیک حین پرتاب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - به هوا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - (ژانگولربازی) را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - بشکند و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

جیانیو در زمان 5 دقیقه و 6.61 ثانیه توانست رکورد خود را ثبت کند

جیاینو قبل از آغاز رکوردگیری تنها 15 ثانیه برای تست و ارزیابی مکعب ها فرصت داشت و در زمان ثبت رکورد، با پرتاب مکرر روبیک ها و حرکت بسیار سریع انگشتان، توانست پازل ها را حل کند. نوجوان چینی با یکرنگ کردن تمام وجه های سه مکعب روبیک در 5 دقیقه و 6.61 ثانیه، توانست - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - رکورد گینس مربوطه را از آن خود نماید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان

لازم به ذکر است که علاوه بر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - ثبت رکورد حل سه مکعب روبیک حین پرتاب به هوا، جیانیو موفق - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - شد با کمک استاد خود رکورد حل دونفره یک مکعب روبیک را هم بشکند و با ثبت زمان 25.63 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - ثانیه، مشترکاً با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - آقای «یه جیاشی»، رئیس مؤسسه شعبده بازی شیامن در چین، رکورد گینس مربوطه را به دست آورد.

جالب است بدانید که در حال حاضر رکورد سریع ترین زمان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - حل مکعب روبیک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - به صورت انفرادی با زمان فوق العاده 4.22 ثانیه در اختیار «فلیکس زمدگز» جوان 22 ساله استرالیایی است که اردیبهشت ماه سال گذشته این رکورد را به ثبت رسانده بود.

گفتنی است کو جیانیو از سن 6 سالگی حل مکعب روبیک را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - آغاز کرده و تا کنون در کشورهای مختلفی از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - جمله آلمان، ایتالیا و استرالیا استعدادهای خود را به نمایش گذاشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone