تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27272.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل: تحریم هواوی امنیت آمریکا را به خطر می اندازد

گوگل تلاش دارد دولت ترامپ را قانع کند تا قادر به ادامه همکاری با هواوی باشد؛ از نظر آن ها این اقدام برای حفظ امنیت آمریکا لازم است. غول جستجوی اینترنتی باور دارد ارائه نشدن ...

گوگل تلاش دارد دولت ترامپ را قانع کند تا قادر به ادامه همکاری با هواوی باشد؛ از نظر آن ها این اقدام برای حفظ امنیت آمریکا لازم است. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - غول جستجوی اینترنتی باور دارد ارائه نشدن سیستم عامل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سرویس های گوگل به هواوی منجر به توسعه نسخه ای هیبرید از آن توسط شرکت چینی خواهد شد که خطر هک شدن اندروید را بسیار بالا می برد.

امنیت سیستم عامل اختصاصی هواوی تضمین نشده است

گوگل مانند بسیاری شرکت های آمریکایی دیگر از انجام معاملات تجاری با هواوی منع شده است. از این رو در بلند مدت هیچ یک از سرویس های گوگل روی دستگاه های ساخت هواوی قابل دسترس نخواهد بود، اما این شرکت در کوتاه مدت قادر است به دستگاه هایی که از قبل فعال بوده اند خدمات ارائه کند.

از آنجایی که فروش موبایل های ساخت هواوی مدت هاست در آمریکا ممنوع است، ادعای گوگل مبنی بر اینکه هک آن ها برای امنیت ملی آمریکا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خطر آفرین است چندان منطقی به نظر نمی رسد؛ با اینکه جزییات ادعای گوگل ارائه نشده اما پیش بینی آن ها از روند اتفاقات پیش رو چندان دور از ذهن نیست:

قدم اول:

هواوی نسخه دیگری از اندروید می سازد که دیگر از سرویس های گوگل استفاده نمی کند، یکی از این مهم ترین این سرویس ها گوگل پلی Protect است که به طور خودکار برنامه ها و موبایل را اسکن کرده و به دنبال ویروس ها و عوامل مخرب می گردد. نکته دیگر این است - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که افرادی که دستگاه مبتنی بر اندروید خریداری می کنند معمولا تنها از برنامه های ارائه شده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در پلی استور استفاده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می کنند، جایی که در آن برنامه ها پیش از عرضه فیلترهای بسیاری را می گذرانند. اما با توجه به ارائه نشدن این سرویس روی سیستم عامل آینده هواوی، کاربران به فروشگاه های دیگر با امنیت پایین تر روی میاورند.

قدم دوم:

این دستگاه ها در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - همه جای دنیا (به جز آمریکا) فروخته می شوند و به علت امن نبودن، به آسانی هک می شوند.

قدم سوم:

فردی در آمریکا ناآگاهانه اطلاعاتی حساس به یک تلفن ناامن در جایی دیگر از دنیا می فرستد. هرچه رمزگذاری دو طرفه ایمن باشد، باز هم احتمال دزدیده شدن اطلاعات در موبایلی که هک شده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است وجود دارد؛ و بسیاری مردم از اینکه اطلاعاتشان را به چه دستگاهی می فرستند آگاهی ندارند.

قدم چهارم:

امنیت ملی آمریکا به خطر می افتد.

موفقیت یا عدم موفقیت گوگل در متقاعد کردن دولت آمریکا می تواند منجر به حل شدن این مشکل برای همیشه یا پدید آمدن شریطی بسیار پیچیده شود. هواوی فروشنده شماره یک یا دو تلفن های هوشمند در سطح جهان است و عجله اش برای توسعه یک سیستم عامل اختصاصی می تواند کنترل اوضاع را به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سرعت از دست خارج کند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی

هواوی اعلام کرده قادر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به ارائه یک سیستم عامل اختصاصی در کمترین زمان ممکن است، اما مانند بسیاری از جوانب این موقعیت، مشخص نیست این سیستم عامل نسخه ای از اندروید بدون سرویس های گوگل خواهد بود یا نرم افزاری کاملا متفاوت.

حتی اگر نگرانی های امنیتی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوگل را در نظر نگیریم، شکی نیست که این شرکت مانند بسیاری کمپانی های دیگر آمریکایی در صورت قطع همکاری با شرکای بزرگی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چون هواوی، پول بسیار زیادی را از دست خواهند داد.

در صورت توقف همکاری گوگل و هواوی طرف آمریکایی پول زیادی از دست خواهد داد

طبق گفته های بلومبرگ، هواوی اعلام کرده هنوز مستقیما با دولت آمریکا مذاکره نکرده و منتظر است تا ببیند تلاش های گوگل به کجا خواهد رسید. از آنجایی که مهلت 90 روزه آمریکا به گوگل در تاریخ ده مرداد به اتمام می رسد، احتمالا وضعیت موجود در تابستان پیچیده تر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هم خواهد شد.

تمام نگرانی ها و حساسیت ها درباره دستگاه ها - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و سیستم های مخابراتی هواوی از قانونی نشات می گیرد، که دولت چین را قادر می کند شرکت ها را ملزم به جمع آوری اطلاعات از طرف خودش کند؛ دولت آمریکا هم نگران است موبایل ها و تجهیزات مخابراتی هواوی شامل یک در پشتی برای فرستادن این اطلاعات به پکن باشند. هواوی البته همواره این ادعا ها را رد کرده است.

در این بین چین هم از تهیه لیست سیاهی خبر داده که حاوی اسامی شرکت ها و نهادهایی است که در تجارت و پیشرفت این کشور اخلال ایجاد می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone