🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36576.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

توسعه یک رادار کوانتومی برای کشف تمام پرنده های رادارگریز

شاخه کانادایی مرکز ملی دفاع آمریکا پروژه ای ۲.۷ میلیون دلاری را برای توسعه یک رادار کوانتومی در دست انجام دارد که در صورت نهایی شدن آن احتمالاً دیگر چیزی به عنوان «هواپیمای رادارگریز» یا ...

شاخه کانادایی مرکز ملی دفاع آمریکا پروژه ای ۲.۷ میلیون دلاری را برای توسعه - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یک رادار کوانتومی در دست انجام دارد که در صورت نهایی شدن آن احتمالاً دیگر چیزی - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به عنوان «هواپیمای رادارگریز» یا «پهپاد پنهان کار» معنایی نخواهد داشت.

از زمان جنگ جهانی اول و ابداع روش هایی برای فرار از رادارها، ارتش های دنیا همواره در حال یک رقابت بی پایان در توسعه رادارهای دقیق تر و کشف روش های تازه برای پنهان سازی هواپیماها بوده اند.

تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

به لطف فناوری کوانتوم، رادار مورد بحث قادر خواهد بود که حجم نوزهای مزاحم را به مقدار بسیار چشمگیری کاهش - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داده و بدین ترتیب هواپیماهای ناشناس و حتی پنهان کار را نیز در هوا شناسایی نماید. برای نیل به این هدف از روشی تحت عنوان «روشن سازی کوانتومی» (quantum illumination) استفاده می شود.

در این روش رادار می تواند برخی ویژگی های اصلی فوتون ارسالی خود همچون موقعیت، تکانه، سرعت گردش و قطبی شدگی آن - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را اندازه گیری نموده و در بازگشت این فوتون ها را از تمام نویزهای مزاحم با هر شدتی جداسازی نماید. بدین ترتیب هر پرنده رادارگریزی با هر نوع ابزار انحراف دهنده نیز نمی تواند از - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چشم رادار کوانتومی مورد بحث پنهان بماند.

تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که دلیل اصلی - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - توسعه رادار مورد بحث - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در کانادا آن است که موقعیت جغرافیایی این کشور و نزدیکی آن به قطب (در نتیجه در معرض امواج طوفان های خورشیدی قرار داشتن) شرایط را برای عملکرد صحیح رادارهای معمولی دشوار - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می سازد.

گفته شده در صورت موفقیت آمیز بودن تست های اولیه امید - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آن می رود که نخستین سامانه رادار کوانتومی تا سال ۲۰۲۵ - تعمیرات مایکروفر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در نزدیکی های قطب شمال نصب و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone