🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36574.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بحران های بزرگ مانع از افزایش چشمگیر درآمدهای فیسبوک نشده اند

فیسبوک گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. بر این اساس و علی رغم تمام بحران هایی که این شرکت از ابتدای سال درگیر آن بوده، بزرگترین شبکه اجتماعی ...

فیسبوک گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد. بر این اساس و علی رغم تمام بحران - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هایی که این شرکت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از ابتدای سال درگیر آن بوده، بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا همچنان در مسیر پول سازی حرکت می کند.

کمپانی تحت مدیریت زاکربرگ در این مدت توانسته درآمدی در حدود ۱۲ میلیارد دلار را راهی حساب های خود کند و بدین ترتیب رشدی ۴۹ درصدی را نسبت به سه ماهه مشابه در سال قبل به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ثبت برساند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بد نیست بدانید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که جز ۱۷ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میلیون دلاری که از بابت «پرداخت ها و درآمدهای جانبی» به دست آمده، باقی دلارهای سرازیر شده به حساب ها حاصل عملکرد تبلیغاتی این شرکت بوده اند.

در این مدت تعداد کاربران فعال روزانه بزرگترین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شبکه اجتماعی دنیا نیز حدود ۱۳ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. بدین ترتیب به طور متوسط هر روز ۱.۴۵ میلیون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربر در فیسبوک فعالیت داشته اند. این افزایش شامل متوسط تعداد کاربران فعال ماهانه نیز شده، به طوری که متوسط این رقم در سه ماهه نخست سال چیزی در حدود ۲.۲ میلیارد نفر برآورد شده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با آن که قدمت حضور این شبکه اجتماعی روی رایانه های رومیزی بسیار بیشتر از سایر پلتفرم هاست، اما گزارش مالی اخیر کمپانی آمریکایی نشان می دهد که حدود ۸۵ درصد از درآمدهای فیسبوک از طریق نمایش تبلیغات در موبایل ها به دست آمده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone