تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32818.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه بنچمارک گلکسی نوت ۹ با پرچمدارهای دیگر

در حالی که هنوز مدت زیادی از معرفی گلکسی نوت ۹ نگذشته، این موبایل به میدان رقابت با پرچمدارهای دیگر در Geekbench 4 و 3DMark فرستاده شده است. Geekbench 4 شامل بنچمارک دقیق تمام هسته های پردازنده ...

در حالی که هنوز مدت زیادی از معرفی گلکسی نوت ۹ نگذشته، این موبایل به میدان رقابت با پرچمدارهای دیگر در Geekbench 4 و 3DMark فرستاده شده است.

Geekbench 4 شامل بنچمارک دقیق تمام هسته های پردازنده و همچنین تست هایی برای محاسبه قدرت GPU آخرین پردازنده های گرافیکی است که تاکنون وارد بازار شده اند.

بر اساس این بنچمارک گلکسی نوت ۹ نه تنها از بزرگترین رقیب هزار دلاری خود یعنی آیفون ۱۰ ضعیفتر است، بلکه حتی به پای وان پلاس - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ۶ که نصف آن قیمت دارد، هم نمی رسد. البته نباید فراموش کنیم که در این تست از نسخه ۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ استفاده شده است.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

همانطور که از نام این اپ پیداست، Geekbench 4 کارایی پردازنده را حین فعال بودن تمام هسته های آن بررسی می کند. نوت ۹ علیرغم قرار گرفتن در رتبه سوم این لیست نسبت به نوت ۸ بهبود چشمگیری پیدا کرده و ۳۵ درصد امتیاز آن ارتقا پیدا کرده است. موبایل کمپانی گوگل هم با ۶۲۸۲ امتیاز در انتهای لیست جا خوش کرده است.

پس از گیک بنچ نوبت به تست 3D Mark Slingshot  می رسد که هدف از آن ارزیابی بیشترین میزان قدرت گرافیکی دستگاه است. در این آزمون هم گلکسی نوت ۹ علیرغم دستیابی به امتیازی قابل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تحسین، در گذشتن از سد محکم آیفون ۱۰ و حتی وان پلاس ۶ ناکام مانده است. البته استفاده از وان پلاس ۶ مجهز به ۸ گیگابایت رم در موفقیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اژدهای چینی بی تاثیر نبوده است. استفاده از سخت افزار مشابه با گلکسی ۹ پلاس در این موبایل باعث دستیابی آنها به امتیاز تقریبا مشابه شده است. تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

نباید فراموش کنیم که گلکسی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نوت ۹ و وان پلاس ۶ محصول سال ۲۰۱۸ به شمار می روند و این در حالی است - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که معرفی آیفون ۱۰ به ۲۰۱۷ بازمی گردد. اگرچه این تست ها نشانگر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کارایی موبایل در استفاده روزانه نیستند اما قابلیت های مدل های مختلف در شرایط مشابه را به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمایش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می گذارند.

تماشا کنید: آنباکس و معرفی گلکسی نوت ۹

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone