🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12126.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

افشاگری‌های نگران‌کننده از فعالیت فیسبوک؛ اخراج ۵۲ کارمند به دلیل سواستفاده از اطلاعات کاربران

افشاگری‌های بعضا جدید و نگران‌کننده‌ای از فعالیت‌های فیسبوک در کتابی در همین موضوع منتشر شده است. یکی از گزارش‌ها می‌گوید فیسبوک بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ حتی مجبور شده ۵۲ نفر از کارمندان خود را ...

افشاگری‌های بعضا جدید و نگران‌کننده‌ای از فعالیت‌های فیسبوک در کتابی در همین موضوع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - منتشر شده است. یکی از گزارش‌ها می‌گوید فیسبوک بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ حتی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - مجبور شده ۵۲ نفر از کارمندان خود را به دلیل سو استفاده از اطلاعات کاربران اخراج کند.

نشریه تلگراف ظاهرا نسخه‌ای از کتابی با عنوان «یک حقیقت زشت: نبرد برای سلطه در فیسبوک» را دریافته کرده که اطلاعات و افشاگری‌های نگران‌کننده‌ای از این شرکت را افشا می‌کند. دو خبرنگار با نام‌های «شیرا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - فرنکل» و «سسیلیا کانگ» در این کتاب ادعا می‌کنند که چندین کارمند این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - شرکت با استفاده از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - دسترسی‌های خود، اطلاعات کاربران را ردیابی کرده‌اند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس

یکی از گزارش‌های این کتاب به مهندسی مربوط می‌شود که از دسترسی خود به داده‌های مکانی فرد دیگری دسترسی پیدا کرده و موقعیت مکانی آن فرد را ردیابی کرده است. به همین ترتیب گزارش‌های مشابه دیگری از ردیابی مکان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - و اطلاعات کاربران توسط مهندسین فیسبوک در این کتاب عنوان شده است.

طبق گزارش‌های ارائه شده، «الکس استاموس» مدیر ارشد امنیت فیسبوک در سال ۲۰۱۵ سعی کرده تا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - «مارک زاکربرگ» را از این مسئله آگاه کند. - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - استاموس به مدیر عامل فیسبوک گفت که کارمندان این شرکت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - تقریبا هر ماه اطلاعات یک کاربر را ردیابی می‌کنند. در آن زمان بیش از ۱۶۰۰۰ کارمند فیسبوک به داده‌های خصوصی کاربران دسترسی داشتند. به نظر می‌رسد استاموس چند توصیه امنیتی مانند محدود کردن دسترسی کارمندان به زاکربرگ اعلام کرده و طبق گفته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - منبع ذکر شده در کتاب مشکل اصلی مغایرت این تغییرات با طرز فکر زاکربرگ است.

سخنگوی فیسبوک در بیانیه‌ای در مورد ادعاهای این کتاب توضیح می‌دهد:

ما - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - همیشه کارمندانی که از دسترسی خود استفاده نادرست کرده‌‌اند را اخراج کرده‌ایم و از سال ۲۰۱۵، به تقویت آموزش کارمندان، شناسایی موارد سواستفاده از کاربران و ارائه پروتکل‌های پیشگیری ادامه داده‌ایم. همچنین به کاهش برخی دسترسی‌های کارمندان خود که در حال ساخت و پشتیبانی از خدمات فیسبوک هستند، ادامه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - می‌دهیم.

متاسفانه در حال حاضر فیسبوک هیچ روشی برای کاربران خود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - ارائه نکرده است تا سطح دسترسی این اپلیکیشن و کارمندان شرکت را به داده‌های خود محدود کنند. همچنین در چند وقت گذشته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کازرون استان فارس - موارد نگران‌کننده زیادی از این شرکت شنیده شده که حریم خصوصی کاربران را به خطر انداخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone