🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12124.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اینتل احتمالا شرکت تراشه‌ساز GlobalFoundries را با مبلغ ۳۰ میلیارد دلار می‌خرد

ظاهرا اینتل می‌خواهد پرقدرت‌تر از همیشه در بازار حضور داشته باشد چرا که پس از اعلام سرمایه‌گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری، حالا گزارش‌ها از مذاکرات اینتل با GlobalFoundries برای خرید آن با مبلغ ۳۰ میلیارد دلار ...

ظاهرا اینتل می‌خواهد پرقدرت‌تر از همیشه در بازار حضور داشته باشد چرا که پس از اعلام سرمایه‌گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری، حالا گزارش‌ها از مذاکرات اینتل با GlobalFoundries - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای خرید آن با مبلغ ۳۰ میلیارد دلار خبر می‌دهند.

قراردادهایی که در دنیای سازندگان چیپ بسته می‌شوند، اغلب قیمت بالایی دارند. - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای مثال در - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - سال ۲۰۲۰، چهار قرارداد که شامل سازندگان چیپ می‌شد ارزشش به ۱۰۶ میلیارد دلار می‌رسید که بالاترین آن‌ها، خرید ۴۰ میلیارد دلاری ARM توسط انویدیا بود، هرچند هنوز چنین معامله‌ای نهایی نشده‌ است.

حالا اینتل می‌خواهد وارد این کلوب شود و با قرارداد ۳۰ میلیارد دلاری، شرکت GlobalFoundries را بخرد. وال استریت ژورنال اخیرا در گزارشی چنین موضوعی را اعلام کرده است.

با وجود چنین موضوعی، در گزارش وال استریت ژورنال هم اطمینانی درباره این قرارداد وجود ندارد و البته GlobalFoundries هم هرگونه مذاکره با اینتل را رد کرده است. با این وجود، شاید اینتل بجای GlobalFoundries با شرکت سرمایه‌گذاری مذاکره می‌کند که این سازنده تراشه را تحت مالکیت خودش دارد. سخنگوی اینتل هم گفته درباره شایعات و گمانه‌زنی‌ها صحبتی نمی‌کند.

تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان

«پاتریک مورهد»، بنیانگذار و یکی از تحلیلگران شرکت «Moor Insight & Strategies» که از نزدیک صنعت تراشه‌سازی را دنبال می‌کند، می‌گوید چنین معامله‌ای برای اینتل منطقی است. اینتل استراتژی جدیدی را برای تولید و فروش چیپ‌ها تحت سرپرستی مدیرعامل جدیدش یعنی «پت گلسینگر» دنبال می‌کند.

اینتل در ساخت - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - تراشه از رقبایش عقب افتاده و TSMC اکثر چیپ‌های مدرن را تولید می‌کند. در حالی که AMD جدیدترین پردازنده‌هایش را با لیتوگرافی ۷ نانومتری TSMC می‌سازد و چیپ - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - M1 اپل هم با معماری ۵ - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - نانومتری تولید می‌شود، تراشه‌های اینتل ۱۰ نانومتری هستند و این موضوع تا سال ۲۰۲۳ هم تغییری نخواهد کرد.

اینتل با خرید GlobalFoundries می‌تواند جایگاهش را در بازار مستحکم‌تر کند. GlobalFoundries یکی از بزرگترین سازندگان تراشه در جهان و ۷ درصد درآمد این بازار به آن تعلق دارد. البته اینتل حتی با خرید این کمپانی هم نمی‌تواند با سامسونگ و TSMC که در مجموع سهم ۷۴ درصدی از این بازار را در اختیار دارند، - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - رقابت کند اما شروع مناسبی به حساب می‌آید.

AMD یکی از سرمایه‌گذاران اصلی - تعمیرات کولر گازی در شهر بویین زهرا استان زنجان - GlobalFoundries بود که سال ۲۰۱۲ از آن جدا شد و از زمان، در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری «Mubadala» قرار دارد. حالا باید دید اینتل می‌تواند این کمپانی را بخرد یا اینکه گزارش اخیر صحت پیدا نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سروش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام آیا میتونم یه سوال بپرسم بلوار مهر بویین زهرا کار انجام میدید.
پاسخ: بله در بلوار مهر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone