🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35857.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با استاندارد جدید وای-فای روترهای مش متنوع با هم سازگار می شوند

در سه سال اخیر روترهای مِش بسیار محبوب شده اند. به واسطه این روترها می توانید دو، سه یا حتی تعداد بیشتری روتر را در شبکه خانگی خود ادغام کنید تا با ساخت شبکه توری ...

در سه سال اخیر روترهای مِش بسیار محبوب شده اند. به واسطه این روترها می توانید دو، سه یا حتی تعداد بیشتری روتر را در شبکه خانگی خود ادغام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کنید تا با ساخت شبکه توری در تمام نقاط خانه به شبکه دسترسی داشته باشید و حتی اگر یکی از روترها از کار افتاد، باز هم مسیرهای ارتباطی دچار اختلال نشوند. با این حال یکی از مشکلات اساسی فعلی این است که به این منظور باید تمامی روترهای مورد استفاده، ساخت یک کمپانی باشند. با ارائه استاندارد جدید قرار است این محدودیت حل شود.

کمپانی های سازنده در بسیاری از موارد روترهای مش را به صورت کیت هایی شامل دو یا تعداد بیشتری روتر مش می فروشند و به این ترتیب می توانید شبکه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بیسیمی شامل روترهای مش ایجاد کنید که در تمام نقاط محل مورد نظرتان به آن دسترسی داشته باشید و به عبارتی موانعی از جمله دیوارها، مشکلی در دسترسی شما به شبکه ایجاد نکنند.

به دلیل محدودیت فعلی که وجود دارد، در صورتی که بخواهید برای شبکه توری (مش) خود روتری از برند جدیدی خریداری کنید، باید تمامی روترهای شبک مش خود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را نیز تعویض نمایید. اتحادیه وای-فای (Wi-Fi Alliance) استاندارد جدیدیی به نام «EasyMesh» را معرفی کرده که به تولید کنندگان روتر اجازه می دهد روترهای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشی را بسازند که می تواند با نمونه های دیگر کمپانی ها نیز سازگار بوده و کار کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان

استاندارد جدید موجب می شود روترهای مش بیش از پیش فراگیر شوند. البته نباید فراموش کرد که در این راه مانع مهمی نیز وجود دارد. شرکت ها معمولاً تمایل دارند کاربران خود را حفظ کنند. با پیاده سازی استاندارد جدید ممکن است بسیاری از کاربران به سراغ کمپانی های دیگر بروند که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این مسئله برای برخی از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کمپانی ها خوشایند نخواهد بود.

در کنفرانس خبری معرفی استاندارد مورد بحث، هیچ کمپانی تولید کننده روترهای مشی، پشتیبانی خود از آن را تأیید نکرده. انتظار می رود در آینده شاهد همکاری شرکت های مطرح در این زمینه باشیم.

احتمالاً به زودی صدور گواهینامه ها برای روترهای سازگار با EasyMesh آغاز شود. البته هنوز هیچ تخمین زمانی مشخصی برای ارائه اولین روتر سازگار با این استاندارد اعلام نشده. در عین حال روترهای مش فعلی نیز می توانند با به روز رسانی هایی از EasyMesh پشتیبانی کنند که البته ارائه پشتیبانی در این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مورد به تولید کنندگان بستگی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone