🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43001.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کامل سخت افزاری فبلت گلکسی نوت 8 افشا شد

در حالی که سامسونگ برای رونمایی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 در تاریخ یکم شهریورماه آماده می شود، به تازگی اطالاعاتی کامل درباره دستگاه افشا شده که اگر صحت داشته باشد، باید منتظر مشخصات سخت ...

در حالی که سامسونگ برای رونمایی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 در تاریخ یکم شهریورماه آماده می شود، به تازگی اطالاعاتی کامل درباره دستگاه افشا شده که اگر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - صحت داشته باشد، باید منتظر مشخصات - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سخت افزاری بسیار تحسین برانگیزی باشیم.

پیش از هر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چیز در گزارش های تازه آمده بدنه دستگاه که استاندارد IP68 را دریافت نموده، از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به خانواده گلکسی اس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 8 خواهد داشت؛ در واقع با نمایشگر 6.3 اینچی امولد، نوت 8 تنها اندکی از مدل اس 8 پلاس بزرگ تر خواهد بود. اما به رسم موبایل های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سری نوت، لبه های دستگاه شکلی قائمه تر به خود می گیرند و نمایشگر دستگاه هم رزولوشن 1440x2960 را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با نسبت ابعاد 18.5:9 به نمایش در می آورد. ناگفته نماند ابعاد دستگاه معادل 162.5x74.6x8.5 میلی متر است.

درست مثل خانواده اس 8، نوت 8 به چیپست اگزینوس 8895 سامسونگ مجهز می شود اما اسنپدراگون 835 کوالکام جای خود را به این چیپست در مدل های مخصوص ایالات متحده خواهد داد. هر دو چیپست با فرآیند 10 نانومتری FinFET ساخته می شوند و پرفورمنسی تقریباً برابر را ارائه می دهند. نوت 8 قرار است افزایشی در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حافظه رم را نسبت به سری اس 8 تجربه کند و به همراه 6 گیگابایت حافظه رم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان می رسد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

از منظر تصویربرداری، دوربین دوگانه نوت 8، دو سنسور 12 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دوربین اصلی دستگاه از گشودگی دهانه لنز f1.7 و فوکوس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خودکار پیکسل دوگانه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بهره می برد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و دوربین تله فوتو ثانویه، با گشودگی دهانه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - لنز f2.4، زوم اپتیکال - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو برابری را به ارمغان می آورد و هر دو لنز، لرزشگیر تصویر نیز دارند. دوربین جلو هم به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سنسوری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 8 مگاپیکسلی مجهز شده و با گشودگی دهانه لنز f1.7، از فوکوس - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خودکار بهره مند - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شده.

در نهایت، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی سوخت رسانی به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دستگاه را برعهده دارد و می توان آن را از طریق پورت USB-C یا به صورت وایرلس شارژ کرد. نوت 8 ابتدا در دو رنگ طلایی و مشکی (تصویر بالا) به بازار می آید و سپس می توان منتظر دو رنگ آبی و خاکستری نیز بود. هنوز درباره قیمت گذاری دستگاه گزارش دقیقی به دست نرسیده، اما گفته می شود نوت 8 با قیمت 1000 یورو (تقریباً برابر با 1180 دلار) عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone