🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42999.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اولین نگاه به موبایل RED Hydrogen با قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک [تماشا کنید]

چند هفته پیش شرکت شناخته شده RED دست به معرفی تلفن همراه هولوگرافیکی زد که نام آن را هیدروژن گذاشته است و موبایلی اندرویدی برای افرادی خاص محسوب می شود. گرچه در تصویر روز اول ...

چند هفته پیش شرکت شناخته شده RED دست به معرفی تلفن همراه هولوگرافیکی زد که نام آن را هیدروژن گذاشته است و موبایلی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - اندرویدی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای افرادی خاص محسوب می شود.

گرچه در تصویر روز اول جزئیات زیادی مشخص نبود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - اما حالا مارکوس براونلی، یوتوبر مشهور - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - موفق شده تا این موبایل را به دست آورده و ویدیویی از آن تهیه کند.

البته مدلی که او در دست دارد و به نمایش می گذارد، قابلیت روشن شدن و نمایش دادن محتوای هولوگرافیک را ندارد. به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - هر روی، او فقط اجازه نمایش دستگاه در حالت خاموش را داشته و نمی توانیم ببینیم که در حالت هولوگرافیک، موبایل هیدروژن چگونه عمل می کند. در ادامه ویدیو را مشاهده می کنید.

در قسمت پشتی، این تلفن دارای سه پنل مختلف است. پنل بالایی دوربین دوال موبایل را روی خود دارد که البته اندکی هم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - بیرون زدگی دارد. قسمت وسطی اما از فلز ساخته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده و لوگوی شرکت RED روی آن قرار گرفته که اتفاقا بسیار جلوه بخش نیز هست.

بخش پایینی نیز پین های مغناطیسی را روی خود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - جای داده که قبلا روی موتورولا موتو زی ۲ فورس و دیگر موبایل های سری موتو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - زی دیده بودیم. از آنجایی که هیدروژن یک تلفن ماژولار است، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - این پین ها نقش بسیار مهمی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - را ایفا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - می کنند. حتی در انتهای ویدیو، براونلی برای نمایش قابلیت های ماژولار هیدروژن، یکی از ماژول های بزرگ عکسبرداری را به نمایش می گذارد.

بدنه هیدرروژن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارای لبه های مخصوصی است که مخصوص جای انگشتان است و در دست گرفتن موبایل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - را برای همه ساده تر می کند. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای مقایسه می توانید در تصاویر ببینید که موبایل هیدروژن حتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - از وان پلاس ۵ و آیفون - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۷ پلاس نیز کمی بزرگ تر است، بنابراین نیاز است تا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - در دست گرفتن آن هم ساده تر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - شود.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران

در یک سمت دستگاه دکمه پاور قرار دارد که مثل موبایل های سونی نقش سنسور اثر انگشت را هم ایفا می کند. در سوی دیگر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - اما دکمه های کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است.

در بخش پایینی شاهد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - پورت یو اس بی مدل سی هستیم که به این طریق می توان موبایل را شاررژ کرد. در کنار آن هم جک هدفون قرار گرفته که به گفته براونلی، قرار است به قسمت بالایی نقل مکان کند.

نمایشگر دستگاه ۵.۷ اینچ است اما در قسمت بالایی و پایینی، حاشیه های بزرگی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارد که آن را بسیار متفاوت نسبت به موبایل هایی همچون گلکسی اس ۸ و همتایانش جلوه می دهد. براونلی اما موفق شده تا قابلیت هولوگرافیک این موبایل را به چشم ببیند اما اجازه نمایش آن را نداشته.

قرار است - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - این موبایل طی یک الی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - دو ماه آینده معرفی رسمی تری داشته باشد و در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۸ نیز با قیمت ۱۲۰۰ دلار برای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر فریدون کنار استان مازندران - بدنه آلومینیومی و ۱۶۰۰ دلار برای بدنه تیتانیومی عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone