🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42995.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بیزنس اینسایدر: گوگل سال گذشته حاضر بوده که برای خرید اسنپ چت 30 میلیارد دلار بپردازد

در نوامبر سال 2013 اسنپ چت پیشنهاد خریداری شدن توسط گوگل به مبلغ 4 میلیارد دلار را نپذیرفت. دقیقا در همان ماه و همان سال بود که فیسبوک نیز به اسنپ چت پیشنهادی 3 میلیارد ...

در نوامبر سال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - 2013 اسنپ چت پیشنهاد خریداری شدن توسط گوگل به مبلغ 4 میلیارد دلار را نپذیرفت. دقیقا در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - همان ماه و همان سال بود که فیسبوک نیز به اسنپ چت پیشنهادی 3 میلیارد دلاری ارائه کرد که دوباره توسط سازندگان این شبکه اجتماعی خلاق پذیرفته نشد.

طی همین مدتی که اسنپ چت به پیشنهادات باورنکردنی کمپانی های بزرگ پاسخ منفی می داد، اعلام شد که اسنپ (شرکت مادر اسنپ چت) به ارزش 24 میلیارد دلار رسیده است. این موضوع به تنهایی سبب شد که اسنپ چت از واگذاری خود به گوگل و فیسبوک منصرف شده و برای حامیان مالی اش فرصت بهتری برای سرمایه گذاری فراهم نماید.

حالا که ماه ها از این جریانات فاصله گرفته ایم، بیزنس اینسایدر با انتشار گزارشی مدعی شده که گوگل سال گذشته حاضر بوده برای خریداری اسنپ چت مبلغ باورنکردنی 30 میلیارد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - دلار را بپردازد.

گوگل سال گذشته حاضر بوده که برای خریداری اسنپ چت مبلغ باورنکردنی 30 میلیارد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - دلار را بپردازد.

به گفته عده ای مذاکرات میان گوگل و اسنپ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - چت پیش از برگزاری جلسات جذب سرمایه اسنپ (موسوم به Series F) صورت گرفته، نشست هایی که در نهایت ارزش کمپانی را به 20 میلیارد دلار رساندند. البته ارزش شرکت مادر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - اسنپ چت این روزها به خاطر افت ناگهانی سهام این روزها به 14 میلیارد دلار رسیده است.

پس از انتشار شایعه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - پیشنهاد 30 میلیارد دلاری گوگل در واکنش به آن سکوت را به هر کار دیگری ترجیح داده، و اسنپ هم آن را نادرست خوانده و تکذیب کرده است.

اسنپ چت بر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نمک آبرود استان مازندران - خلاف کشورمان ایران که دسترسی به آن ممکن نیست، میان نوجوانان در سراسر دنیا طرفداران پر و پا قرصی دارد؛ اپلیکیشنی که به خاطر پیام های ناپدید شونده اش به شهرت رسید و سپس کپی برداری تمامی محصولات فیسبوک (از جمله اینستاگرام) از امکانات آن نامش را بیشتر از گذشته بر سر زبان ها انداخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone