🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42997.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آگهی های تبلیغاتی جدید آیفون 7 با حضور دواین جانسون را تماشا کنید

کمپانی اپل به تازگی سه آگهی تبلیغاتی جدید برای آیفون 7 در کانال یوتوب خود منتشر کرده که در همکاری با دواین جانسون، بازیگر مطرح سری فیلم Fast & Furious تولید شده اند. در این ...

کمپانی اپل به تازگی سه آگهی تبلیغاتی جدید برای آیفون 7 در کانال یوتوب خود منتشر کرده که در همکاری با دواین جانسون، بازیگر مطرح سری فیلم Fast & Furious تولید شده اند. در این سه آگهی که «Rock X Siri» نام گذاری شده اند، با برخی از قابلیت های دستیار صوتی سیری آشنا می شویم که از جمله آنها - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - می توان به یادآوری وقایع یا ثبت یک تصویر سلفی اشاره کرد.

این کلیپ های حداکثر 15 ثانیه ای، در واقعی بخشی از یک فیلم کوتاه هستند که در آن، دواین جانسون چالش های متفاوتی را می پذیرد و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - سپس به کمک سیری، دست به کارهای طنزآمیزی مانند اجرای یک موزیک سنتی ژاپنی یا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - راه اندازی خط تولید لباس های خود می زند.

در کلیپ نخست به نام «The Rock X Siri - Kitchen»، جانسون را مشاهده می کنیم که در آشپزخانه یک رستوران گران قیمت فرانسوی حضور دارد و از سیری می خواهد تا تایمری 10 دقیقه ای برای پخت یک غذا تنظیم کند و به صورت طنزآمیز به آشپز فرانسوی حاضر در آشپزخانه می گوید: «هرچیزی به زبان فرانسوی بهتر به نظر میرسه، بزن قدش سرآشپز».

در کلیپ دوم یا «The Rock - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - X Siri - Sunset Selfie»، جانسون که لباس فضانوردی به تن کرده و در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - فضای خارج از زمین سیر می کند، از سیری می خواهد تا در حالی که مقابل زمین ایستاده، یک تصویر سلفی از او ثبت کند. «امیدوارم باعث کسوف نشم»؛ ما هم امیدواریم جانسون.

و در نهایت کلیپ سوم به اسم «The Rock X Siri - Reminder» جانسون را نشان می دهد که از سیری می خواهد یک یادآوری برای «ترکوندن بی رحمانه امروز» تنظیم کند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - و سیری هم دقیقا همین کار را پس از اینکه جانسون درب تریلر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - را از جا می می کند با موفقیت انجام می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone