🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  4. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29438.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از پلتفرم Lakefield اینتل؛ انباشت هسته های اتم روی چیپ های سه بعدی

اینتل در ساخت نسل بعدی پردازنده های ده نانومتری خود به پیشرفت های خوبی دست یافته است. این شرکت ساعاتی پیش در جریان کنفرانس خبری خود در لاس وگاس از نخستین طرح تکمیل شده اش ...

اینتل در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ساخت نسل بعدی پردازنده های ده نانومتری خود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به پیشرفت های خوبی دست یافته است. این شرکت ساعاتی پیش در جریان کنفرانس خبری خود در لاس وگاس از نخستین طرح - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تکمیل شده اش برای آنچه Lakefield خوانده شده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رونمایی به عمل آورد.

براساس الگوی طراحی سه بعدی Foveros که ماه گذشته از آن رونمایی شد، Lakefield در اصل پردازنده ای چند لایه است که - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به اینتل امکان می دهد قطعات مختلف کامپیوترها را به چیپلت های جداگانه تفکیک کند. در ادامه این چیپلت ها روی یکدیگر قرار گرفته و یک سیستم روی چیپ را می سازند.

اما از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جمله مزایای انباشت لایه ها روی یکدیگر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می توان به قابلیت کوچک نمودن مقیاس محصولات اشاره نمود که در این مورد حاصل کار یک بورد کامپیوتری خواهد بود.

این بورد به خاطر فرم  نهایی خود پتانسیل های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بالایی برای ساخت لپ تاپ های باریک تر و دستگاه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های پرتابل با دوام با فرم های متفاوت دارد که از آن جمله میتوان به موبایل ها و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تبلت های تاشونده ای اشاره نمود که حاوی فضای کمتر برای قرارگیری چیپ هستند.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اینتل در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جریان نمایشگاه CES نمونه های اولیه بسیاری را از محصولات قابل تولید با این بورد ارائه داد و در کنفرانس خبری خود اظهار داشت که Lakefield حاوی یک هسته - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - Sunny Cove (که قرار شده در نسل بعدی چیپ های Core آن مورد استفاده قرار بگیرد) و چهار هسته کم مصرف اتم است و در نتیجه میتوان انتظار داشت که عملکردی فوق العاده را نسبت به ابعاد کوچکش از خود به نمایش بگذارد.

Lakefield همچنین گامی ارزنده در کمک به اینتل برای برون رفت از شکست برنامه هایش برای چیپ های ۱۰ نانومتری - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خصوصا تاخیر این شرکت در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عرضه معماری چیپ Cannon Lake به شمار می رود.

اینتل در جریان کنفرانس خبری خود در CES 2019 اعلام کرد که معماری جدید Ice Lake و همچنین تراشه های سیلیکونی ۱۰ نانومتری آن برای دیتاسنترها از اواخر امسال به محصولات مختلف می آیند. Ice Lake عموما - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برای سیستم های قویتر مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که Lakefield برای دستگاه های کم مصرف با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - محدودیت های سخت افزاری خاص که از آن جمله میتوان به موبایل ها و تبلت های تاشونده، پهپادها، سیستم های هوشمند خانگی و دیگر گجت ها اشاره نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone