🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39626.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینتل چیپ های 802.11ax را برای وای-فای سریع و هوشمند معرفی کرد

اوایل سال 2017 بود که کوالکام نخستین چیپ های وای-فای مبتنی بر استاندارد جدید 802.11ax را معرفی کرد، استانداردی که کارآیی وای-فای تحت بار سنگین با تعداد زیادی کاربر همزمان را تا حد قابل توجهی ...

اوایل سال 2017 بود که کوالکام نخستین چیپ های وای-فای مبتنی بر استاندارد جدید 802.11ax را معرفی کرد، استانداردی که کارآیی وای-فای تحت بار سنگین با تعداد زیادی کاربر همزمان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران - را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد. حال با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران - گذشت حدود یک سال، اینتل هم وارد عرصه شد و چیپ های 802.11ax خودش را در حاشیه نمایشگاه CES رونمایی کرد.

اینتل می گوید با تعبیه این چیپ ها در محصولات مصرفی، روترهای خانگی و تجهیزات xDSL در سال 2018 راه برای وای-فای سریع تر و هوشمند تر، هموار می شود. این کمپانی مدعیست چیپست های جدیدش - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران - از نظر حداکثر نرخ انتقال داده، تا 40 درصد بهتر از نسل قبلی مبتنی بر استاندارد 802.11ac عمل می کنند. همچنین در مکان های پر استفاده با تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران - کلاینت بالا، بازده شبکه برای هر کاربر به طور میانگین 4 برابر بهتر خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران

علاوه بر این، چیپست های 802.11ax اینتل بر اساس ویراست دوم استاندارد فوق طراحی شده اند که نسخه نهایی برای اعطای مجوز به شمار می رود. با این حال اینتل چیپ هایش را به گونه ای بهینه سازی کرده که با ویراست اول استاندارد مورد بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران - هم سازگاری داشته باشند. به گفته این شرکت، چیپست های مبتنی بر 802.11ac به راحتی و بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران - هیچگونه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بهشهر استان مازندران - تغییر در چیپ میزبان به 802.11ax ارتقاء پیدا می کنند. این استاندارد همچنین کاملاً با نسل های قبلی سازگار است.

چیپست های خانگی 802.11ax اینتل به راحتی تا 256 کاربر را به صورت همزمان پشتیبانی می کند و نرخ بازده بسیار بهتر را در کنار تأخیر کمتر در حوزه بازی، ویدیو و تماس های صوتی ارائه می نماید. سازوکارهای امنیتی این استاندارد هم در مقایسه با نسل های قبلی بهبود یافته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone