🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16109.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

برگزاری یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش با حمایت همراه اول

یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش فردا با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آغاز به کار می کند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین کنفرانس بین المللی ...

یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش فردا با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آغاز به کار می کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - و دانش(IKT 2020)، از فردا سه شنبه دوم دی ماه به مدت 2 روز از سوی انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت  مرکز تحقیق و توسعه همراه اول - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - برگزار می شود.

این رویداد با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این زمینه و فراهم کردن بستری مناسب برای توسعه‌ زمینه‌های مطرح در کنفرانس، با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - تمرکز بر زمینه های نو و کاربردهای آن توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

محورهای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - اطلاعات و دانش «کاربردها و خدمات الکترونیکی در شرایط پاندمی»، «کاربردهای فناوری اطلاعات و دانش در سلامت الکترونیک، مراقبت‌های بهداشتی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - بیوانفورماتیک»، «علوم داده، داده کاوی و کلان داده‌ها»، «پردازش محتوا»، «مهندسی و مدیریت دانش»، «تحلیل شبکه‌های اجتماعی و رایانش اجتماعی و فرهنگی»، «هوش تجاری، سیستم‌های خبره، سیستم‌های تصمیم‌یار و سیستم‌های توصیه‌گر»، «بسترها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - دانش»، «تعامل انسان با کامپیوتر، پردازش چندرسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده»، «امنیت فضای سایبری و حریم خصوصی»، «کسب و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - کارهای جدید در فناوری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر گیلان استان گیلان - اطلاعات و دانش» ذکر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone