🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16111.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ماجرای رصد حساب کاربران ایرانی در صرافی‌های رمزارز چه بود؟

این اواخر خبرهایی در مورد رصد حساب‌ها و کیف رمزارزهای کاربران ایرانی در صرافی‌‌های خارجی رمرز ارز و در خطر بودن دارایی‌های رمز ارز تتر در سراسر جهان منتشر شده است. تعدادی از وبسایت‌های فعال ...

این اواخر خبرهایی در مورد رصد حساب‌ها و کیف رمزارزهای کاربران ایرانی در صرافی‌‌های خارجی رمرز ارز و در خطر بودن دارایی‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - رمز ارز تتر در سراسر جهان منتشر شده است. تعدادی از وبسایت‌های فعال در حوزه رمز ارز‌ها اعلام کرده‌اند که تتر تا ‌به‌حال اقدام به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - بستن 40 آدرس اتریوم حاوی رمز ارز USDT کرده است. میلیون‌ها دلار تتر در این آدرس‌ها نگهداری می‌شد اما به گفته یک پژوهشگر شبکه اتریوم به نام «فلیپ کاستونگوای»، این آدرس‌ها دیگر قادر به دریافت یا ارسال - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - هیچ رمز ارزی نیستند. بیش از 20 نمونه از این آدرس‌ها، از ابتدای سال میلادی جاری تا‌کنون، توسط تتر مسدود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - شده‌اند.

توکن تتر (Tether) که امروز در جایگاه سوم رمز ارزها از نظر میزان حجم معاملات روزانه (بیش از 40 میلیارد دلار در هر روز) قرار گرفته است، یکی از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - معروف‌ترین و معتبرترین استیبل کوین‌هایی است که هر توکن آن دارای پشتوانه‌ای معادل 1 دلار آمریکا است.

اطلاعیه انجمن فناوران زنجیره بلوک و کمیسیون نصر

«انجمن بلاک چین» و «کمیسیون بلاک چین و رمز ارز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - نظام صنفی رایانه‌ای کشور» (نصر) نیز در تاریخ 24 آذر، اطلاعیه‌ای رسمی در این باره منتشر کرد. این دو تشکل، نسبت به امکان فریز شدن استیبل کوین تتر هشدار دادند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - و کاربران را به استفاده از جایگزین‌های معقول تتر تشویق کردند. طبق این اطلاعیه، با توجه به سرمایه زیادی که ایرانیان در این توکن دارند، خطر فریز شدن دارایی‌ها جدی است.

در این اطلاعیه به امنیت دارایی کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی نیز اشاره شد. تشکل‌های مذکور، نسبت به رصد حساب‌های کاربران ایرانی واکنش نشان داده و به فعالان صنعت رمز ارز هشدار دادند. طبق این اطلاعیه، کاربران ایرانی باید بلافاصله - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - و در اسرع وقت نسبت به تخلیه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - حساب‌های خود در صرافی‌های خارجی اقدام کرده و از این صرافی‌ها تنها در زمان کوتاه و برای مبالغ اندک استفاده کنند.

چطور امنیت سرمایه خود را حفظ کنیم؟

به دلیل اعمال تحریم‌های جدی علیه ایران و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم‌های خارجی با آن روبه‌رو هستند، نگهداری دارایی‌ها در این صرافی‌ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - با ریسک بالایی همراه است. با این اوصاف، یک کیف پول ایرانی که بتواند بستر امن و متمرکزی برای مدیریت منابع ارزی به ارمغان آورد، بسیاری از این محدودیت‌ها را کنار خواهد زد. یکی از امن‌ترین کیف‌پول‌های ایرانی، اکسکوینو است که از سال 96 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - در حال ارائه خدمات به کاربران ایرانی است.

اکسکوینو نخستین شرکت دانش‌بنیان ایرانی است که با تکیه بر توانایی متخصصین داخلی توانسته است بدون واسطه هیچ شرکت دیگری به کاربران خود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - کیف پول رمز ارز ارائه کند. به بیان دیگر برخلاف بعضی از فعالان داخلی حوزه رمز ارزها که از API صرافی‌های خارجی استفاده می‌کنند و کیف پول های ارائه شده توسط آنها عملاً در اختیار یک شرکت خارجی بوده، کیف - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سنندج استان کردستان - پول اکسکوینو کاملاً بومی و 100 درصد در اختیار اکسکوینو است. این شرکت همچنین با تکیه بر زیرساخت‌های داخلی، ارتباط با شبکه بلاک چین رمز ارزها را مستقیماً از طریق نودهای مستقل خود برقرار کرده و از این طریق نیز حداکثر ضریب امنیت را برای کیف پول‌های کاربران خود ایجاد نموده است. لذا هیچ نگرانی بابت مسدودی آدرس یا موجودی کیف پول کاربران ایرانی وجود ندارد.

برای شروع کافیست به وب سایت این شرکت به آدرس www.excoino.com مراجعه کنید تا امنیت دارایی‌های خود را در هر صورتی تضمین کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone