🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16108.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 اولترا می‌تواند جایگزین مناسبی برای سری گلکسی نوت باشد؟

در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره پایان عمر گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ منتشر شده و در حالی که یکی از مقامات این کمپانی کره‌ای از معرفی گلکسی نوت ۲۱ در سال آینده میلادی خبر ...

در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره پایان عمر گوشی‌های سری گلکسی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - نوت سامسونگ منتشر شده و در حالی که یکی از مقامات این کمپانی کره‌ای از معرفی گلکسی نوت ۲۱ در سال آینده میلادی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - خبر داده، شاید گلکسی نوت ۲۰ آخرین محصول از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - این سری باشد. با این حال مدیر بخش موبایل این کمپانی اعلام کرده محصولات بیشتری سال آینده از قلم S Pen پشتیبانی می‌کنند که یکی از آن‌ها احتمالا گلکسی S21 اولترا خواهد بود. آیا این دستگاه می‌تواند جای خالی سری نوت را پر کند؟

گوشی‌های سری گلکسی نوت همواره با نوآوری‌های زیادی وارد بازار شده‌اند و تقریبا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - می‌توان آن‌ها را مسئول بهره‌مندی موبایل‌ها از نمایشگرهای بزرگ دانست. نوت اصلی در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و مورد تمسخر رقبا قرار گرفت، اما پس از مدتی تمام شرکت‌ها در همین مسیر قدم برداشتند و روزبه‌روز ابعاد نمایشگر گوشی‌ها بزرگتر شد.

سامسونگ در این سال‌ها در کنار سری گلکسی نوت، گوشی‌های گلکسی S را هم در بازار عرضه کرده و میان آن‌ها دو تفاوت بزرگ وجود دارد: پشتیبانی از قلم S Pen و مشخصات فنی بهتر سری نوت. فبلت‌های سامسونگ حتی از یک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - اتفاق تلخ در سال ۲۰۱۶ یعنی انفجار و توقف تولید گلکسی نوت ۷ هم جان سالم بدر بردند و در بازار باقی ماندند که همین موضوع از محبوبیت بالای آن‌ها حکایت دارد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس

تقریبا پس از معرفی گلکسی نوت ۷، گوشی‌های این سری دیگر تفاوت چندان چشمگیری با سری گلکسی S نداشتند یا اینکه با نوآوری‌های کمتری نسبت به گذشته وارد بازار شدند. این فبلت‌های قدرتمند معمولا به نمایشگرهای بزرگتری نسبت به سری گلکسی S مجهز می‌شدند و همچنین پنل خمیده داشتند، مواردی که خریداران دیگر پرچمدارهای سامسونگ هم به آن‌ها دسترسی دارند.

با این وجود در میان گوشی‌های سامسونگ، تنها سری گلکسی نوت از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. این کمپانی کره‌ای در سال‌های گذشته کارایی این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - قلم را افزایش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - داده و حتی تبلت‌های سری گلکسی تب S7 هم از آن پشتیبانی می‌کنند. اپل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - که دورانی به شدت با قلم مخالفت می‌کرد، از اپل پنسل رونمایی کرد و سرفیس پن هم از سوی مایکروسافت وارد بازار شد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس

با گذر زمان فاصله میان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - گوشی‌های سری گلکسی نوت و گلکسی S کمتر شد و حالا بسیاری از قابلیت‌های آن‌ها یکسان است. این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - موضوع شاید در امسال بیشتر از هرسال دیگر به چشم خورد و اختلاف تقریبا کمی میان گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی S20 اولترا وجود دارد. ضمنا گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - ۲۰ استاندارد هم گوشی چندان جذابی برای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - خریداران نیست و تفاوت زیادی با نسخه اولترا ندارد.

گلکسی نوت ۲۰ قیمت بالایی دارد و دلایل کمی وجود دارد که آن را بجای گوشی‌های سری گلکسی S20 بخرید. علاوه بر این پس از مدتی سامسونگ گوشی گلکسی S20 FE را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - وارد بازار کرد که با توجه به قیمتش، انتخاب جذابی محسوب می‌شود و ضربه محکمتری به گلکسی نوت ۲۰ وارد کرد.

همین موارد باعث شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - کارشناسان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - کاهش فروش گوشی‌های سری گلکسی نوت را در سال جاری میلادی پیش‌بینی کنند و حتی یکی از آن‌ها به فروش کمتر از ۸ میلیونی آن‌ها اشاره کرده. این موضوع در حالی است که گوشی‌های سری گلکسی S با وجود افت نسبتا کم فروش، امسال نزدیک به ۳۰ میلیون دستگاه می‌فروشند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس

همانطور که در ابتدا گفتیم، یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرده گوشی‌های سری گلکسی نوت حداقل یکسال دیگر در بازار حضور خواهند داشت اما در واقعیت پایان عمر این فبلت‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد. شیوع ویروس کرونا باعث شده برخی کاربران به سراغ گوشی‌های ارزان‌تر بروند و به دنبال محصولات پریمیوم با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار باشند. حتی اپل هم امسال آیفون ۱۲ مینی را با قیمت تقریبا مقرون به صرفه‌ای وارد بازار کرد.

سامسونگ از تغییر رفتار کاربران در سال ۲۰۲۰ مطلع شده و به همین علت گلکسی S20 FE را وارد بازار کرد. اما این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - موضوع تنها مربوط به این کمپانی کره‌ای نمی‌شود و گوشی‌های پیکسل ۵ و وان پلاس 8T هم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - با قیمت مقرون به صرفه‌ای وارد بازار شدند. اپل در کنار آیفون ۱۲ مینی، چند ماه قبل از آن نسل جدید آیفون SE را وارد بازار کرد و همچنین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - نسخه ارزان‌تر اپل واچ را هم معرفی کرد.

سامسونگ امسال جدی‌تر از ۲۰۱۹ روی گوشی‌های تاشو تمرکز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - کرد و گلکسی زد فولد ۲ با پیشرفت‌های بسیار زیادی نسبت به گلکسی فولد از راه رسید. این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - کمپانی می‌خواهد تعداد محصولات تاشوی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - خود را سال آینده افزایش دهد و احتمالا با ۳ یا ۴ گوشی تاشو جدید ملاقات خواهیم کرد.

با توجه به چنین استراتژی و همچنین قیمت بالای گوشی‌های سری گلکسی زد فولد، جایی برای گوشی‌های گران قیمت گلکسی نوت باقی نمی‌ماند. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - این احتمال وجود دارد که سری گلکسی زد فولد تبدیل به پرچمدارهای گران قیمت و بسیار پریمیوم سامسونگ در سال آینده شوند و گلکسی S هم به عنوان محصولات ارزان‌تر و همچنین آشناتر در بازار حضور داشته باشند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس

اگرچه سامسونگ می‌خواهد بیشتر روی گوشی‌های تاشو تمرکز کند، اما به احتمال زیاد این محصولات سری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - گلکسی نوت را از دور خارج نمی‌کنند و شباهت این فبلت‌ها با سری گلکسی S چنین آینده‌ای را رقم خواهد زد. به جرات می‌توان گفت برای اولین بار گوشی‌های سری گلکسی S بالاتر از سری گلکسی نوت قرار گرفته‌اند و این موضوع با مقایسه گلکسی S20 اولترا و گلکسی نوت ۲۰ مشخص می‌شود.

گلکسی S20 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - اولترا نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن +QHD و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد و زوم فضایی ۱۰۰ برابری را در اختیار کاربران قرار دهد. در کنار این موارد، خریداران می‌توانند آن را با ۱۶ گیگابایت رم سفارش دهند، بنابراین گلکسی نوت ۲۰ در برابر آن حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس

اگر از طرفداران دو آتیشه سری گلکسی نوت هستید، در صورت پایان عمر آن‌ها نباید چندان ناراحت شوید چرا که سری گلکسی S احتمالا به خوبی جای آن‌ها را پر خواهد کرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت فبلت‌های سامسونگ، قلم S Pen است که به احتمال زیاد گلکسی S21 اولترا از آن پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به این موضوع، دیگر تفاوت چندانی میان گلکسی S21 اولترا و گلکسی نوت ۲۱ اولترا وجود نخواهد داشت. قلم S Pen علاوه بر گلکسی S21 اولترا، به گلکسی زد فولد ۳ هم احتمالا راه پیدا می‌کند.

در حالی که طبق تمام شایعات گلکسی S21 اولترا می‌تواند جایگزین شایسته‌ای برای گلکسی نوت ۲۱ باشد، شاید یکسال دیگر سری نوت در بازار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - حضور پیدا کند تا سامسونگ خود را برای گذر از این گوشی‌های محبوب و دوست‌داشتنی آماده کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس

به نظر شما گلکسی S21 اولترا می‌تواند با پشتیبانی از قلم S Pen جای گلکسی نوت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - را در بازار بگیرد یا اینکه محبوبیت فبلت‌های سامسونگ تنها محدود به قلم نمی‌شود و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس - کاربران بنابر دلایل دیگری آن‌ها را بجای سری نوت انتخاب می‌کنند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

- تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر مرودشت استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حلما نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
شنونده عزیز، مشکلی که در کولر گازی ایوولی EVCIS-36K-J بعضی اوقات پیش می‌آید، این است که دمای هوا کم نمی‌شود و دستگاه هوا را کافی نمی‌کند. این مشکل ممکن است به دلیل بسته شدن فیلتر، ناستفاده بودن از کولر گازی برای مدت زیاد، خراب شده بودن کمپرسور یا مشکلات دیگر باشد.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید فیلتر را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید. اگر فیلتر درست کار نمی‌کند، هوا همراه با گرد و خاک وارد دستگاه شده و در نتیجه دمای هوا به مقدار مطلوب نمی‌رسد.

در صورتی که فیلتر درست کار می‌کند، باید کمپرسور را بررسی کرد. چنانچه کمپرسور خراب است ، باید تعمیر یا تعویض کنید. برای این کار، به یک تکنسین مجرب و حرفه‌ای مراجعه کنید تا این کار را انجام دهد.

در شهر مرودشت منطقه محله دولت اباد، می‌توانید به فروشگاه‌های الکترونیکی و خدمات دهنده‌های کولر گازی در این منطقه مراجعه کنید. همچنین، می توانید از خدمات تعمیر کولر گازی در این منطقه استفاده کنید.

امیدوارم این پاسخ برای شما مفید واقع شده باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone