🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16104.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

امنیت به زبان ساده: رمزنگاری AES چیست؟

از زمان روم باستان، رمزنگاری عنصری مهم برای امن و مخفی نگه داشتن ارتباطات از چشم اشخاص ثالث بوده است. امروز رمزنگاری اهمیتی بیشتر از هر زمان دیگر در تاریخ یافته و لازم است که ...

از زمان روم باستان، رمزنگاری عنصری مهم برای امن - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - و مخفی نگه داشتن ارتباطات از چشم اشخاص ثالث بوده است. امروز رمزنگاری اهمیتی بیشتر از هر زمان دیگر در تاریخ یافته و لازم است که فعالیت‌های ما در فروشگاه‌های آنلاین یا بانکداری اینترنتی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - از چشم مجرمان سایبری دور - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - بماند.

رمزنگاری و امن‌سازی داده می‌تواند در فرم‌های مختلف به کار - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - گرفته شود، چه موضوع صحبت درباره پیام‌هایی باشد که از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - طریق بسترهای مختلف در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - وب مانند ایمیل، چت‌های امن و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نظیر واتس اپ ارسال می‌شوند و چه داده‌هایی که در فضای ابری، دیتاسنترها، دیوایس‌های موبایل یا درایوهای مختلف ذخیره می‌گردند. تقریبا در تمام این روش‌ها، از یکی از ۵ الگوریتم پایین استفاده می‌شود:

  • RSA: یک الگوریتم کلید عمومی که از پروتکل‌هایی مانند PGP ،SSL/TLS یا SSH استفاده می‌کند.
  • Data Ecryption - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - Standards یا DES: این پروتکل در اصل توسط دولت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - آمریکا ساخته شد. این الگوریتم که در زمانی نه‌چندان دور غیر قابل دور زدن به نظر می‌رسید، به خاطر قدرت پردازشی کامپیوترهای مدرن دیگر آنقدرها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - امن نیست و برای ذخیره‌سازی اطلاعات حساس گزینه‌ای مناسب به حساب نمی‌آید.
  • TripleDES: این یک ورژن امن‌تر و به‌روزرسانی شده از DES است که باز هم توسط دولت ایالات متحده توسعه یافت، اما یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌هایش، سرعت بسیار پایینش است.
  • Twofish: انستیتوی ملی استانداردها و تکنولوژی هنگام ورود به قرن ۲۰۰۰ میلادی، خواستار یک استاندارد امن‌تر و جدید برای رمزنگاری داده شد و Twofish در نتیجه آن توسعه یافت. اگرچه این الگوریتم بسیار سریع و امن تلقی شد، اما در چالش انستیتوی مورد اشاره برای تعیین «استاندارد رمزنگاری پیشرفته»، رقابت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - را به الگوریتم بعدی باخت.
  • Advanced Encryption Standard یا AES: این الگوریتم در ابتدا تحت عنوان Rijindael شناخته می‌شد و نام‌گذاری‌اش، با ترکیب نام توسعه‌دهندگان بلژیکی‌اش صورت گرفت.

AES چرا و چگونه توسعه یافت؟

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان

بین سال‌های ۱۹۷۷ الی ۱۹۹۹ میلادی، متد رمزنگاری استاندارد برای قریب به ۲۲ سال، متد DES بود که توسط شرکت آی‌بی‌ام توسعه یافت و به عنوان الگوریتم رسمی برای رمزنگاری اطلاعات دولت آمریکا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - مورد استفاده قرار می‌گرفت. اکثر متخصین عقیده داشتند که این الگوریتم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - شکست‌ناپذیر است، اما قدرت پردازشی کامپیوترها در دهه ۹۰ به شکلی چشمگیر افزایش یافت و محققان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - توانستند سیستم‌هایی بسازند که قادر به شکست دادن الگوریتم رمزنگاری ۵۶ بیتی DES بودند.

برای نخستین بار در ماه ژوئن سال ۱۹۹۷ بود که به صورت عمومی مشخص شد می‌توان DES را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - کرک کرد. در این ارائه تاریخی، اعضای گروه DESCHALL Project به استفاده از مقادیر دیده نشده‌ای از قدرت پردازشی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - برای شکست دادن کلید رمزنگاری استفاده کردند. سپس پروژه Deep Crack کلید خورد و افراد پشت آن در سازمان Electronic Frontier Foundation توانستند طی ماه جولای ۱۹۹۸، رمزنگاری DES - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - را در تنها ۵۶ ساعت شکست دهند. همین پروژه بعدا ادامه یافت و پس از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - شش ماه، مدت زمان شکست دادن الگوریتم به ۲۲ ساعت و ۱۵ دقیقه رسید.

به این ترتیب بود که انستیتوی ملی استانداردها و تکنولوژی آمریکا متوجه شد که باید تغییری اساسی در DES به وجود آید، زیرا شکست دادن این متد رمزنگاری داشت به سرعت آسان و آسان‌تر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - می‌شد. بنابراین تلاش برای ساخت ورژنی جدید از DES به سرعت آغاز شد.

انستیتوی مورد اشاره در ماه سپتامبر ۱۹۹۹۷ یک مسابقه برگزار کرد و از شرکت‌کنندگان خواست که به اکتشاف در زمینه چگونگی حفاظت از اطلاعات در آینده بپردازند. این مسابقه که Advanced Encyption Standard نام گرفت، در نهایت میزبان ۱۵ طراحی مختلف برای رمزنگاری داده بود. سه سال بعد، پروژه‌ای که تحت عنوان Rijindael شناخته می‌شود و توسط دو رمزنگاری بلژیکی توسعه یافت، به عنوان استاندارد رمزنگاری AES انتخاب شد و تا همین امروز از آن استفاده می‌شود. سپس در ماه نوامبر سال ۲۰۰۰، استاندارد AES توانست جوازهای لازم برای استفاده در سیستم‌های دولتی آمریکا را نیز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - کسب کند و بنابراین DES را به طور کامل کنار زد.

AES چطور کار می‌کند؟

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان

اگر بخواهیم ساده بگوییم، AES یک بلوک شامل متن ساده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - را برداشته، آن را به چند باکس تقسیم می‌کند، عباراتی را جایگزین عبارات اصلی می‌کند و به درهم ریختن چیدمان نوشته می‌پردازد. این فرم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - از رمزنگاری تحت عنوان شبکه جاینشینی جایگشت (SPN) شناخته می‌شود و سایز هر باکس می‌تواند ۱۲۸ یا ۱۹۲ یا ۲۵۶ بیت باشد که این هم خود بستگی به توانایی‌های متد رمزنگاری دارد. توان استاندارد برای رمزنگاری، ۱۲۸ است و ۲۵۶ زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - به بالاترین سطح از حفاظت و امنیت وجود داشته باشد.

در جریان پروسه جایگزینی و بهم ریختن چیدمان، یک کلید رمزگشایی به دست می‌آید که می‌توان از آن برای خواندن اطلاعات در فرم اصلی استفاده کرد. بدون دسترسی به این کلید رمزنگشایی، داده کاملا ناخوانا و در هم ریخته است و بنابراین به درد اشخاص شخص ثالث که در ترافیک مداخله کرده و در صدد سرقت داده برمی‌آیند نخواهد خورد.

AES در کجا استفاده می‌شود؟

اگرچه AES حیات خود را به عنوان ابزاری برای دولت آمریکا و به خصوص آژانس امنیت ملی این کشور باز کرد، اما اکنون توسط بسیاری از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف در سراسر جهان استفاده می‌شود. در AES رایج‌ترین الگوریتم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - رمزنگاری در دوران کنونی به حساب می‌آید.

از این متد در هر فایلی و در هر سناریوی ارسال داده‌ای استفاده می‌شود. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - برای مثال وقتی در حال انتقال داده از طریق یک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مینودشت استان گلستان - اتصال HTTPS باشید، به احتمال زیاد این AES است که از اطلاعات شما در برابر حملات مرد میانی محافظت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone