🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16103.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با این ۸ ترفند مایکروسافت ورد سرعت و بازدهی خود را افزایش دهید

مایکروسافت ورد از ۳۷ سال پیش در دنیای فناوری وجود دارد و افراد بی‌شماری از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم ۸ راه برای افزایش بهره‌وری در هنگام استفاده از این نرم افزار را ...

مایکروسافت ورد از ۳۷ سال پیش در دنیای فناوری وجود دارد و افراد بی‌شماری از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم ۸ راه برای افزایش بهره‌وری در هنگام استفاده از این نرم افزار را به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - شما معرفی کنیم.

مایکروسافت ورد احتمالا تا چندین سال یا حتی دهه آینده وجود خواهد داشت و همچنان محبوبیت خود را حفظ خواهد کرد. حتی اگر یکی از طرفداران و کاربران این نرم افزار هم باشید، به احتمال زیاد از تمام ترفندهای آن اطلاع نخواهید داشت. در ادامه برای آشنایی با ۸ ترفند کاربردی مایکروسافت ورد با دیجیاتو همراه باشید. برای این مقاله از ورد در آفیس ۳۶۵ و ویندوز ۱۰ استفاده شده، اما برای مک او اس هم کارایی دارد.

تولید خودکار متن ساختگی

اگر می‌خواهید درون یک صفحه هرچیزی قرار بگیرد، اما حاضر به مشاهده یک صفحه سفید نباشید، احتمالا از اینکه بدانید ورد می‌تواند متن ساختگی تولید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - کند، خوشحال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - می‌شوید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس

اگر از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - طرفداران «طرح‌نما» باشید، می‌توانید به راحتی با تایپ (lorem(4,3= و فشردن کلید Enter، چهار پاراگراف متن هرکدام به طول سه جمله روی صفحه قرار دهید. با تغییر اعداد داخل پرانتر می‌توانید تعداد پاراگراف‌ها و تعداد جملات آن‌ها را تغییر دهید. می‌توانید بجای lorem، از rand هم استفاده کنید.

افزایش تمرکز در مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - ورد

در ورد می‌توانید با نگه داشتن کلید CTRL و فشردن کلید F1 یا در مک او اس با فشردن کلیدهای Command + Option + R، نوار روبانی بالای نرم افزار را جم کنید و تنها به یک منوی ساده دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به نوار روبانی دوباره - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - همین کلیدها را فشار دهید.

اگر می‌خواهید یک تجربه واقعا مینیمالیسم داشته باشید، روی آیکون Focus در سمت راست بخش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - پایینی کلیک کنید. با این کار مکان‌نما چشمک‌زن می‌شود و همچنین یک پس زمینه خالی در برابرتان قرار می‌گیرد. شروع به تایپ کنید و برای برگرداندن منو روی گزینه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - سه نقطه در بالای صفحه کلیک کنید یا کلید Escape را فشار دهید.

دسترسی به تعریف کلمات

اگر در حال نوشتن یک متن هستید و از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - کلمه‌ای استفاده می‌کنید که به درستی از معنی آن اطلاع ندارید، می‌توانید روی آن راست کلیک کنید و گزینه Search را انتخاب کنید تا معنی آن ظاهر شود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس

با این ویژگی می‌توانید به اطلاعات دیگری درباره کلمه یا عبارت موردنظر خود هم دست پیدا کنید. برای مثال اگر در حال نوشتن متنی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - درباره «عقاب سرسفید» باشید، می‌توانید با راست کلیک روی این کلمه و انتخاب گزینه Search، بدون ترک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - ورد به اطلاعاتی درباره آن دست پیدا کنید.

حذف سریع کلمات

در هنگام تایپ، زمان اهمیت بالایی دارد و باید با هر راه‌حل ممکن در زمان خود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - صرفه‌جویی کنیم. بجای اینکه با کلید بک اسپیس به دنبال حذف تک تک حروف یک کلمه باشید، می‌توانید مکان‌نما را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - در آخر این کلمه قرار دهید و پیش از فشردن کلید بک اسپیس، کلید CTRL را نگه دارید تا کل کلمه به یکباره حذف شود.

اگر می‌خواهید کلمه جلویی مکان‌نمای ماوس را حذف کنید، تنها کافیست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - با نگه داشتن کلید CTRL، کلید Delete را فشار دهید. در مک او اس از کلید fn به همراه Delete و کلید Option با Delete استفاده کنید.

انتقال ساده‌تر پاراگراف‌های طولانی

شما یک پارگراف - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - طولانی نوشته‌اید و فکر می‌کنید باید در بالا یا پایین آن یک پاراگراف دیگر قرار بگیرد. در حقیقت می‌خواهید یک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - پاراگراف طولانی را جابه‌جا کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس

یک راه ساده برای انجام - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - اینکار وجود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - دارد. متن موردنظرتان را با ماوس انتخاب کنید و سپس کلید F2 را فشار دهید. در ادامه مکان‌نمای ماوس را در محل مدنظر قرار دهید و کلید Enter - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - را بزنید تا به راحتی و با سرعت بالایی پاراگراف جابه‌جا شود.

دسترسی سریع به محل ویرایش قبلی

اگر در حال ویرایش یک متن طولانی باشید و بین چندین صفحه کلیک کنید، نمی‌توانید به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - راحتی به محل قبلی خود برسید. با این وجود به لطف آینده‌نگری مایکروسافت می‌توانید با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - نگه داشتن کلید Shift و فشردن کلید F5، به مکان قبلی خود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - دست پیدا کنید و دیگر در بین متن به دنبال محل قبلی خود نباشید.

افزودن اسکرین شات بدون ترک ورد

در صورتی که در متن خود به اسکرین شات‌های زیادی نیاز داشته باشید، اگر بخواهید از تک تک آن‌ها به صورت جداگانه اسکرین شات بگیرید و وارد ورد کنید، خسته می‌شوید. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید از ویژگی اسکرین شات مایکروسافت ورد استفاده کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس

در نوار بالای صفحه روی گزینه Insert کلیک کرده و گزینه اسکرین شات را انتخاب کنید. یک پنجره در برابرتان قرار می‌گیرد که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - تمام پنجره‌های باز روی کامپیوتر را به نمایش می‌گذارد. با کلیک روی هرکدام از آن‌ها، یک اسکرین شات به متن شما اضافه می‌شود. این ویژگی باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - شما خواهد شد.

خواندن متن توسط ورد

اگر بعد از اتمام نوشتن متن خود نمی‌خواهید حتی یک کلمه از آن را بخوانید، می‌توانید این وظیفه را به ورد بسپارید. روی گزینه View در منوی بالای صفحه کلیک کرده و به ترتیب گزینه‌های Immersive Reader و Read Aloud را انتخاب کنید تا صدای رباتیک مایکروسافت متن را برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر لارستان استان فارس - شما بخواند، البته می‌توانید صدای آن را تغییر دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone