🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16107.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی وان‌پلاس از موبایلی مفهومی با قابلیت تغییر رنگ بدنه [تماشا کنید]

وان‌پلاس که در معرفی گوشی‌های خاص دستی بر آتش دارد این‌بار از موبایلی مجهز به رادار موج میلی‌متری رونمایی کرده که رنگ پنل آن تغییر می‌کند. سال گذشته وان پلاس از گوشی مفهومی خود به ...

وان‌پلاس که در معرفی گوشی‌های خاص دستی بر آتش دارد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - این‌بار از موبایلی مجهز به رادار موج میلی‌متری رونمایی کرده که رنگ پنل آن تغییر می‌کند.

سال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - گذشته وان پلاس از گوشی مفهومی خود به نام کانسپت وان رونمایی کرد که دوربین‌های آن مخفی می‌شوند. اکنون - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - این شرکت روی گوشی مفهومی دیگری با نام وان پلاس 8T کانسپت کار می‌کند که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - قابلیت مانیتورینگ تنفس کاربر را داشته و رنگ پنل پشتی دستگاه با ماژول ردیابی حرکت تغییر رنگ می‌دهد.

براساس اعلام وان پلاس، تغییر رنگ با استفاده از لایه‌ای حاوی اکسید فلز حاصل می‌شود که زیر لایه شیشه‌ای گوشی قرار گرفته و با تغییر ولتاژ، رنگ این لایه عوض می‌شود و از آبی پررنگ به نقره‌ای تغییر رنگ خواهد داد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی

در ابتدایی‌ترین حالت، رنگ لایه فلزی برای نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی از جمله تماس‌های دریافتی تغییر می‌‌کند و عملکردی مشابه نوتیفیکشن LED روی گوشی‌های قدیمی دارد؛ اما وقتی این قابلیت با ماژول راداری پنل پشتی همگام سازی می‌شود، جلب توجه می‌کند.

ماژول رادار در قسمت برجستگی دوربین پنل پشتی گوشی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - تعبیه شده است و از رادار موج میلی متری برای ساطع کردن امواج الکترومغناطیسی در محیط اطراف خود استفاده می‌کند. در این صورت گوشی می‌تواند حرکات اشیا اطراف خود را شناسایی،‌ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - مکان یابی و ردیابی کند.

وان پلاس می‌گوید این - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - فناوری وام گرفته از فناوری mmWave شبکه 5G است؛ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - اما تاکید می‌کند که رادار، ارتباطی با قسمت mmWave ندارد. از نظر عملکردی نیز به نظر می‌رسد فناوری جدید شبیه به Motion Sense در پیکسل 4 است.

همانطور که گفته شد گوشی مفهومی وان پلاس قابلیت پایش تنفس کاربر را دارد. کافیست دوربین اصلی به سمت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - کاربر گرفته شود تا ماژول mmWave بازخورد تنفس کاربر را تشخیص داده و بر اساس آن رنگ پنل تغییر کند.

تیم 39 نفره - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - از طراحان شنژن، تایپه، نیویورک و هند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - گرد هم آمده‌اند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - تا بتوانند قابلیت‌های تعاملی و بازخوردهای زیستی به گوشی‌های وان پلاس اضافه کنند.

ممکن است هرگز شاهد عرضه این موبایل در قالب محصولی تجاری نباشیم؛ اما به خودی خود برای مخاطبان جذاب نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone