🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16110.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رندر جدید آنر V40 ساختار خاص دوربین را به تصویر می‌کشد

مدیرعامل آنر وعده داده بود که پس از تکمیل پروسه جدایی از هواوی، گوشی پرچمدار جدیدی با سخت افزار قدرتمند رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند آنر V40 است که رندرهای فاش ...

مدیرعامل آنر وعده داده بود که پس از تکمیل پروسه جدایی از هواوی، گوشی پرچمدار جدیدی با سخت افزار قدرتمند رونمایی خواهد کرد. به نظر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - می‌رسد این گوشی هوشمند آنر V40 است که رندرهای فاش شده‌ای از آن به اشتراک گذاشته شده است و طراحی دستگاه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - را به خوبی نشان می‌دهد.

براساس رندر فاش شده، آنر V40 از دوربین با طراحی دایره‌ای شکل در پنل پشتی و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - بریدگی بیضی شکل دوربین سلفی بهره خواهد برد.

باتوجه به تصاویر، به نظر می‌رسد نمایشگر گوشی از لبه‌های دارای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - انحنا بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد دوربین سلفی ابعاد کوچکتری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - نسبت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - به دوربین سلفی گوشی‌های قبلی دارد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان

در پنل پشتی نیز ماژول دوربین چهارگانه به خوبی قابل رویت است که از 3 دوربین با حسگر بزرگ‌تر و حسگر چهارم کوچک‌تر خبر می‌دهد. به‌نظر می رسد طراحی ماژول دوربین پنل پشتی از طراحی ساعت‌های سنتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - الهام گرفته است.

در قسمت چپ ماژول دوربین، نوشته‌ای دیده می‌شود که نشان می‌دهد گوشی از لنز ASPH یا لنز آسپرسیک لایکا بهره می‌برد که هواوی در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - بیشتر پرچمداران خود از آن استفاده می‌کند.

اواخر آذرماه، آنر V40 تاییدیه 3C چین را دریافت کرد. براساس مستندات مربوطه، احتمالا این گوشی هوشمند با فناوری شارژ سریع 66 واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان

اوایل آذرماه نیز یکی از افشاگران بازار در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - گوشی‌های هوشمند سری آنر V40 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - با چیپست کرین 9000 معرفی نخواهند شد. پیش از این ادعا نیز برخی گمانه‌زنی‌های قبلی مطرح شده بود که می‌گفت احتمالا دستگاه‌های این سری از تراشه‌ دیمنسیتی +1000بهره خواهند برد.

براساس خبرهای فاش شده قبلی، گوشی هوشمند جدید آنر از نمایشگر امولد با رفرش ریت 120 هرتز و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی می‌شود. همچنین احتمال وجود دارد که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - گوشی‌های سری آنر V40 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به بازار عرضه شوند. انتظار می‌رود در روزهای آینده و پیش از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند جدید در اوایل سال 2021، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر گالیکش استان گلستان - شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آنر V40 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلجو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام وقت بخیر شرکت شما محمود آباد گالیکش تعمیرات کولر گازی هایر HSU-24HNF03-R2-T3 داره.
پاسخ: بله در محمود آباد شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پرگل نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روز بخیر شرکت شما آیا دور و بر فارسیان گالیکش برای کولر گازی هایر تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در فارسیان شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone