تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33013.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کهنگی عمدی: استراتژی شیطانی که باعث کندی گوشی شما می شود

وقتی چیزی منسوخ می شود، الزاماً کارایی خود را از دست نداده است. مثلاً شلوارهای پاچه گشاد زمانی در ایران مد روز به حساب می آمدند اما حالا مدتهاست که کمتر کسی با شلوار پاچه ...

وقتی چیزی منسوخ می شود، الزاماً کارایی خود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را از دست نداده است. مثلاً شلوارهای پاچه گشاد زمانی در ایران مد روز به حساب می آمدند اما حالا مدتهاست که کمتر کسی با شلوار پاچه گشاد در انظار عمومی ظاهر می شود. قطعاً منسوخ شدن این مدل به معنای عدم کارایی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آن نیست و صرفاً نشان می دهد که کسی به پوشیدن این مدل تمایلی ندارد.

این موضوع در دنیای فناوری هم وجود دارد و اتفاقاً به نفع کاربران است. مثلاً چند سال قبل را تصور کنید که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای اتصال هرچیزی به کامپیوتر لازم بود از یک درگاه متفاوت استفاده کنیم. پرینتر با درگاه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موازی کار میکرد، ماوس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و کیبورد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با درگاه PS/2 متصل می شدند و کمی قبل از آن هم با استفاده از درگاه سریال.

زمانی که USB فراگیر شد، درگاه های قبلی هنوز هم کارایی داشتند اما دیگر کسی حوصله نداشت برای وصل کردن هر ابزار دنبال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کابل مناسب باشد. پس همه درگاه های قبلی منسوخ و با استاندارد جدیدی به نام - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - USB جایگزین شدند. مثال های متنوع دیگری هم وجود دارد که نشان می دهد منسوخ شدن فناوری های قدیمی الزاماً موضوع بدی نیست و بسیاری اوقات باعث پیشرفت فناوری و حرکت سریع تر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رو به جلو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
مک بوک های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدید اپل به جای همه درگاه های قبلی فقط USB-C دارند

همین موضوع در مورد گوشی های موبایل هم صدق می کند. بسیاری از ما وقتی گوشی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدیدی می خریم، هنوز گوشی قبلی کار می کند. شاید کمی کند شده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باشد یا دلمان را زده باشد، اما قطعاً کارایی خود را از دست نداده است.

تا اینجای کار به نظر می رسد همه راضی باشند. خریداران با گوشی های تازه سرگرم می شوند، تولید کننده محصولات جدیدی خلق - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می کند و دنیای فناوری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جلو تر می رود. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آیا مشکلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در این میان وجود دارد؟ برای درک مشکل ابتدا باید شما را با مفهومی به نام «کهنگی عمدی» آشنا کنیم. این استراتژی که «کهنگی برنامه ریزی شده» هم نامیده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می شود یعنی محصول را طوری طراحی و تولید کنیم که بعد از مدت معین و پیش از رسیدن به پایان عمر، از مد افتاده یا کهنه شود.

کهنگی عمدی یک استراتژی قدیمی است

اتومبیل فورد مدل تی یکی از قدیمی ترین نمونه هایی است که نشان می دهد چرا این روز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ها بسیاری از تولید کنندگان، از استراتژی کهنگی عمدی برای منسوخ کردن محصولات قبلی خودشان استفاده می کنند. سال ۱۹۰۸ شرکت فورد برای اولین بار از مفهوم تولید انبوه خودرو پرده برداشت. Model T اتومبیلی مقرون - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به صرفه و مقاوم بود که خریدار یکبار آن را تهیه می کرد و سالها سوار می شد.

این محصول طی ۱۹ سالی که تولید می شد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تغییر چندانی نکرد و خریداران هم نیازی به تغییر احساس نمی کردند، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا اینکه جنرال موتورز با استفاده از استراتژی کهنگی عمدی، تاج و تخت پادشاهی را از دست شرکت فورد خارج کرد. جنرال موتورز به جای تولید یک محصول عمری مثل Model T، چندین محصول تولید کرده بود که هر کدام بعد از مدتی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنار گذاشته شده و مدل های جدیدی با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آنها جایگزین می شدند. این استراتژی دل خریداران - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را برده بود و آنها را با تبلیغات رنگارنگ برای خرید مدل های جدید متمایل می کرد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

بروک استیونس

کهنگی عمدی یعنی به مردم القاء کنید یک محصول کمی بهتر و کمی جدیدتر را، زودتر از آنچه نیاز دارند خریداری کنند.

سالهاست استراتژی کهنگی عمدی در تولید محصولات پیاده می شود و بسیاری از خریداران هم مشکل چندانی با این موضوع ندارند چون به ساخت محصولات جدیدتر منجر می شود و پیشرفت تولید کنندگان را سریع تر می کند. اما مشکل جایی آغاز می شود که یک تولید کننده محصولی را بر اساس استراتژی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کهنگی عمدی تولید کرده باشد، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اما با پنهان کردن حقیقت از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خریدار، رقم بالایی از وی طلب کند.

کُندی نرم افزاری

مثلاً کاربران آیفون های اپل مدتها از این موضوع شکایت داشتند که بعد از دریافت بروزرسانی های نرم افزاری، گوشی آنها کند می شود، در حالی که بروزرسانی های اندروید، ویندوز یا سیستم عامل های دیگر به کند شدن سخت افزار منجر نمی شود. اپل مدتها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در پاسخ سکوت پیشه کرده بود تا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اینکه شکایت کاربران باعث شد بالاخره به شکل رسمی اعتراف کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اپل در بیانیه ای که منتشر کرده بود می گوید اگر سیستم عامل آیفون های قدیمی تشخیص دهد که باتری دستگاه ضعیف شده سرعت را کاهش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می دهد تا عمر باتری آیفون ظرف یک چشم بر هم زدن تمام نشود. اینکه چقدر حرف اپل را باور کنید به خودتان بستگی دارد، اما به هر حال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این نخستین بار بود که پولدارترین شرکت جهان به شکل علنی پذیرفته بود که کند شدن آیفون های قدیمی تر مثل ۶ یا حتی ۷ به شکل برنامه ریزی شده انجام می شود.

تعمیر دشوار

علاوه بر این بسیاری از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - محصولات اپل در زمینه تعمیر پذیری نمره پایینی دریافت می کنند. این موضوع یعنی باز کردن بدنه دستگاه و تعویض قطعات آن دشوار است، در نتیجه با ایجاد کوچکترین مشکل مثل ضعیف شدن باتری، کاربر ترجیح می دهد به جای اینکه هزینه و دردسر زیادی برای باز کردن بدنه و تعویض باتری متحمل شود، به کلی گوشی معیوب را با یک مدل تازه و نو عوض کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
روزگاری دسترسی به قطعات داخلی موبایل ها راحت بود

مواد اولیه بی کیفیت

یک راه دیگر هم این است که تولید کننده به جای استفاده از مواد اولیه با کیفیت و عمری، از مواد ارزان و دم دستی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای ساخت گوشی استفاده کند. مثلاً تولید کننده گوشی می تواند برای سیم بندی اتصالات الکتریکی بین لایه های تراشه ها، از عنصر طلا استفاده کند که هزینه بیشتری دارد و یک عمر با کیفیت بالا کار می کند. اما بسیاری اوقات خصوصاً در ساخت محصولات ارزان تر و اقتصادی به جای طلا از مس استفاده می شود.

کندی نرم افزاری، تعمیرپذیری پایین و مواد اولیه بی کیفیت ۳ ضلع مثلث شیطانی کهنگی عمدی هستند

کیفیت مواد اولیه برای شما که گوشی را خریداری می کنید مشخص نیست، اما قطعا محصولی که با مس ساخته شده زودتر از طلا مستهلک می شود و این یکی از ریسک های خرید محصولات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اقتصادی و ارزان قیمت است.

در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مجموع باید گفت تولید کنندگان از ۳ روش استفاده می کنند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا شما را زودتر از آنچه نیاز است به خرید محصولات جدیدتر خود ترغیب نمایند. اول کندی نرم افزاری برای راه رفتن روی اعصاب کاربر، دوم ساخت محصولی که به راحتی تعمیر نمی شود و با کوچکترین ایراد باید به کلی تعویض شود. در نهایت هم استفاده از مواد اولیه ارزان و بی کیفیت که عمر بالایی ندارند و پس از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدتی استفاده مستهلک می شوند.

در پایان دوست داریم بدانیم شما در زمره کدام خریداران قرار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می گیرد؛ گروهی که با آمدن هر محصول جدید مثل گوشی یا تلویزیون و اتومبیل ترجیح می دهند محصول قبلی را با مدل های جدیدتر جایگزین کنند، یا آنهایی که محصولی را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خریداری می کنند و تا زمانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که کار می کند نیازی به خرید مدل جدید نمی بینند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وارتان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ میشه بگید منطقه کوی فرهنگیان اسکو تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر اسکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone