🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33009.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده گوگل پیکسل ۳ با بریدگی نمایشگر منتشر شد [به روزرسانی]

پس از انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوگل پیکسل ۳ در ماه گذشته، حالا نوبت به تصاویری زنده از نسخه سفید رنگ این موبایل رسیده است. بر اساس این تصاویر پنل جلو موبایل از نمایشگری ...

پس از انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوگل پیکسل ۳ در ماه گذشته، حالا نوبت به تصاویری زنده از نسخه سفید رنگ این موبایل رسیده است.

بر اساس این تصاویر پنل جلو موبایل از نمایشگری بلند با بریدگی و حاشیه نسبتا بزرگ برخوردار است، اما لبه های نمایشگر نسبتا به نسخه قبلی کاهش پیدا کرده اند.

دوربین سلفی هم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که در پیکسل ۲ معمولی بود حالا از دو سنسور بهره می برد که طبیعتا به افزایش کیفیت تصاویر منجر می شود. بین این دو سنسور اسپیکر مکالمه قرار گرفته که به عنوان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اسپیکر استریو هم عمل خواهد کرد. تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستانرنگ این نسخه از پیکسل ۳ سفید یکدست به نظر می رسد اما با دقت در تصاویر پنل عقب متوجه تکرار طراحی دو رنگ می شویم که در آن قسمت بالایی و اطراف دوربین و فلاش LED دارای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رنگ مات است و بقیه بخش ها به رنگ سفید براق درآمده اند.

نکته جالب اینجاست که علی رغم تغییر دوربین سلفی به دوگانه، ماژول تصویربرداری اصلی کماکان از یک سنسور بهره می برد. با این حال کیفیت آن احتمالا ارتقا پیدا خواهد کرد.تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان

بر اساس شایعات کنونی پیکسل ۳ اکس ال از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حافظه داخلی بهره خواهد برد.  البته بر اساس تصاویر منتشره مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم یکی از گزینه های روی میز است. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از دیگر قابلیت های جدید این سری می توان به اندروید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۹ استوک  و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.

پیکسل های ۳ و ۳ اکس ال احتمالا به ترتیب ابعادی معادل ۱۴۵.۶x۶۸.۲x۷.۹ میلی متر و ۱۵۸x۷۶.۶x۷.۹ میلی متر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خواهند داشت.تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان

گوگل هنوز تاریخ رونمایی از موبایل های جدیدش را به صورت رسمی اعلام نکرده اما انتظار می رود که در آبان پیش رو شاهد معرفی سری جدید خانواده پیکسل باشیم.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۸ مرداد ۱۳۹۷]

 

به روزرسانی:

گوگل در آگهی استخدام تولید کننده محتوای تبلیغاتی که در سایت Famebit منتشر شده، تاریخ معرفی پیکسل ۳ را لو داده است. بر این اساس نسل بعدی سری پیکسل دوازدهم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مهر ماه معرفی خواهد شد. تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان

 

تماشا کنید: انتشار رندرهایی 360 درجه ای از گوگل پیکسل 3 و پیکسل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 3 اکس ال

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone