🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33003.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نسخه ۲۰۱۸ گوشی ال جی کیو ۸ رسما معرفی شد

دقایقی پیش نسخه ۲۰۱۸ گوشی ال جی کیو ۸ که در اصل مدل ارزان قیمتی از V35 Thinq محسوب می گردد، معرفی شد. وجوه اشتراک این موبایل با نسخه سال قبلش که البته شباهت زیادی ...

دقایقی پیش نسخه ۲۰۱۸ گوشی ال جی کیو ۸ که در اصل مدل ارزان قیمتی از V35 Thinq محسوب می گردد، معرفی شد.

وجوه اشتراک این موبایل با نسخه سال - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قبلش که البته شباهت زیادی هم به وی ۲۰ داشت بسیار اندک است و در مقابل می توان آن برادر دوقلوی Q Stylus یا Q Stylo 4 دانست.

در ال جی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کیو ۸ مدل ۲۰۱۸ خبری از نمایشگر ثانویه نیست و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در مقابل با یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FullVision روبرو هستیم که حاشیه هایش نسبت به نسخه ۲۰۱۷ به میزان چشمگیری کم شده. ابعاد این موبایل طبق اعلام شرکت سازنده برابر با ۱۶۰.۱ در ۷۷.۷ میلیمتر است که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این لحاظ مشابه گوشی های ۵.۵ تا ۵.۷ اینچی به نظر می آید.

پنل FullVision این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موبایل رزلوشنی برابر با ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم برای تامین انرژی آن در نظر گرفته شده که از تکنولوژی کوییک شارژ ۳.۰ پشتیبانی می کند.

همچنین یک استایلوس هم برای ال جی کیو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۸ مدل ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده تا کار با - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن های اداری برای کاربرانش ساده تر شود. نسخه ۲۰۱۸ کیو ۸ گواهی MIL-STD 810G را هم دریافت کرده و به همین خاطر در برابر شوک، سقوط از ارتفاع، همچنین دماهای پایین، شوک های - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حرارتی و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این گوشی میان رده در کنار مواردی که به آن اشاره شد استاندارد IP68 را هم دریافت کرده و در نتیجه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می توان گفت که در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. البته شرکت سازنده تلاش کرده که برای جلب نظر خریداران امکانات دیگری غیر از این موارد را هم برایش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نظر بگیرد که از آن جمله میتوان به تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مبتنی بر هوش مصنوعی لنز Q و صدای Hi-Fi Quad DAC اشاره نمود که پیشتر در انحصار میان رده هایش بوده.

توان پردازشی کیو ۸ ال جی از اسنپدراگون ۴۵۰ تامین می شود که چهار هسته پردازشی با کلاک هسته ۱.۸ گیگاهرتز دارد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حافظه داخلی نیز این موبایل را همراهی می کنند که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا دو ترابایت (به لحاظ نظری البته) قابل ارتقاء - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که کیو ۸ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ال جی مقرون به صرفه ترین میان رده دنیا نیست چراکه با داشتن دوربین اصلی ۱۶ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۵ مگاپیکسلی ۴۸۰ دلار قیمت دارد حال آنکه محصولاتی با امکان بهتر و البته قیمت پایین تر هم در بازار وجود دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone