🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33011.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نفوذ احتمالی به کیف پول دیجیتال ضد هک جان مک آفی

بنا بر ادعای فردی که خود را فعال در زمینه فناوری اطلاعات معرفی کرده کیف پول دیجیتال ضد هک جان مک آفی در یک هفته هک شده است. به گزارش The Next Web این موضوع را ...

بنا بر ادعای فردی که خود را فعال در زمینه فناوری اطلاعات معرفی کرده کیف پول دیجیتال ضد هک جان مک آفی در یک هفته هک شده است.

به گزارش The Next Web این موضوع را فردی هلندی با نام OverSoftNL در اکانت توییتر خود اعلام و ادعا کرده که موفق شده به کیف پول الکترونیکی مذکور دسترسی روت پیدا کند. پیش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از این جان مک آفی و تولید کننده کیف پول های رمز نگاری شده سخت افزاری Bitfi خبر از امنیت مطلق آن داده بودند.

هفته قبل مک آفی اعلام کرده بود که با مشارکت Bitfi جایزه ای 100 هزار دلاری را برای هر فردی که بتواند کیف پول دیجیتال Bitfi را هک کند در نظر گرفته. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اما مدتی بعد این میزان به 250 هزار دلار افزایش یافت. البته برای شرکت در این چالش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باید ابتدا کیف پول مذکور را که 120 دلار قیمت دارد خریداری کنند و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - البته ارز دیجیتال هم در آن موجود باشد.

بنا بر ادعای OverSoft که موفق به هک کیف پول شده دسترسی به فولدر روت پیدا کرده و می توانسته دستکاری هایی انجام دهد. البته مک آفی با این موضوع که دسترسی روت منجر به هک می شود، مخالفت کرده است. بنا بر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گفته های او این سطح دسترسی بدون امکان نوشتن یا تغییر دادن ایجاد شده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به عقیده مک آفی این موضوع به همان اندازه بی فایده است که «یک مجوز دندانپزشکی در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیروگاه هسته ای». در نهایت او گفته:

«آیا توانستید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پولی از کیف پول به دست آورید؟ نه. مسئله مهم همین است»

اما OverSoft گفته قابلیت دسترسی روت به این معنی است که کیف پول امن نیست و شرکت Bitfi حتی مبلغ 250 هزار دلاری جایزه را نیز در اختیار ندارد. همچنین ادعا کرده که این جایزه تنها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حرکتی تبلیغاتی است و اعلام کرده:

«برای استفاده از کیف پول Bitfi نیازی به دستگاه Bitfi نیست. تکرار می کنم: هیچ چیزی در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این دستگاه نیست که برای کارکرد اپ Bitfi نیاز به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن باشد. هیچ عنصر امنی وجود ندارد. آنها - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می توانند [Bitfi را] به عنوان یک - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپ در پلی استور منتشر کنند.

 

تماشا کنید: سوء قصد به جان رئیس جمهور ونزوئلا با پهپاد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام نمایندگی شما آیا گمرک جلفا هم تعمیر کولر گازی بوش انجام میده؟
پاسخ: بله در گمرک شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone