🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30354.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

احراز هویت دو مرحله‌ی گوگل و یاهو در مقابل حملات فیشینگ دوام نیاوردند

طبق گزارشات موج تازه‌ای از حملات سایبری علیه اکانت‌های گوگل و یاهو در جریان است که حتی می‌تواند لایه‌ی دوم امنیت را پشت سر بگذارد. لایه‌ی دوم امنیت مربوط به ورود دو مرحله‌ای به حساب ...

طبق گزارشات موج تازه‌ای از حملات سایبری علیه اکانت‌های گوگل و یاهو در جریان است که حتی می‌تواند لایه‌ی دوم امنیت را پشت سر بگذارد. لایه‌ی دوم امنیت مربوط به ورود دو مرحله‌ای به حساب کاربری یا two-factor authentication می‌شود که حملات یاد شده می‌توانند علاوه بر گذر از این لایه، اطلاعات شخصی کاربران را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - سرقت کنند.

در آخرین گزارشات، حملات جدید به روش فیشینگ (تلاش برای به دست آوردن اطلاعاتی مانند نام کاربری و رمز عبور از طریق جعل یک وب سایت و ...) صورت گرفته و حتی از لایه‌ی دوم امنیتی نیز عبور کرده است.

در این حملات، هکر‌ها با ارسال پیام‌هایی با عنوان «هشدار امنیتی» افراد را به دامنه‌هایی دروغین می‌فرستادند و از آن‌ها درخواست می‌کردند تا نسبت به تغییر رمز عبور خود در حساب‌های یاهو و گوگل اقدام کنند. البته موضوعی که این حملات را متفاوت می‌کند مورد هدف قرار گرفتن لایه‌ی دوم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - امنیت در ورود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - دو مرحله‌ای به این وبسایت‌هاست.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان

سایت جعلی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - طوری طراحی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده که از افراد درخواست می‌کند تا کد مرحله‌ی دوم دریافتی از طریق پیام کوتاه را نیز وارد کنند. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - با وارد کردن این کد، مهاجمین کد را دریافت کرده و می‌توانند به راحتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - وارد حساب کاربری افراد شوند.

از آنجایی که تمام پروسه به صورت خودکار و با استفاده از کامپیوتر شکل می‌گیرد، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیش از انقضای کد برای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - ورود دو مرحله‌ای مهاجمین می‌توانند وارد وبسایت شوند. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - این حملات به اکانت‌های گوگل هم به شکل مشابهی انجام می‌شود.

اما موج دیگر حملات، سرویس‌های ایمیل دیگری را مورد حمله قرار داد که مدعی امنیت بیشتر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - و قابل توجه‌تری هستند. وبسایت‌هایی مثل توتانوتا و پروتون میل.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان

مهاجمین برای فریب دادن قربانی‌ها سعی کردند تا وبسایت‌هایی کاملا مشابه با سرویس‌های ارائه دهنده‌ی ایمیل ایجاد کنند. برای این کار مهاجمین موفق شدند دامنه‌ی tutanota.org را ثبت نمایند -در حالی که سرویس دهنده‌ی اصلی در آدرس tutanota.com قرار دارد- و وبسایتی دقیقا مشابه با وبسایت اصلی ایجاد کنند. سپس با کشاندن - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - قربانیان به این وبسایت‌های تقلبی اطلاعات شخصی آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

این وبسایت‌ها همچنین از رمزگذاری در تبادل داده‌ها استفاده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌کنند. موضوعی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - که باعث می‌شود قفل کنار لینک در وبسایت‌ها به رنگ سبز درآید و اطمینان کاربر را جلب کند.

مهاجمین برای حمله به کاربران ایمیل‌های پروتون میل نیز با ساخت دامنه‌ی protonemail.ch افراد را فریب دادند (این دامنه یک e اضافه دارد). در حال - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - حاضر دامنه‌ی یاد شده بسته شده است.

سازمان عفو بین الملل بر این عقیده است که مرکز اصلی این حملات کشور‌های حاشیه‌ی خلیج - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - فارس هستند و بیشتر چهره‌های سیاسی، ژورنالیست‌ها و فعالین حقوق بشر مورد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلپایگان استان اصفهان - هدف قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رخشنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
باباعبدالله گلپایگان هم اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در باباعبدالله شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone