تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30363.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک؛ چگونه عوارض خروج از کشور را آنلاین پرداخت کنیم؟

پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور از کانال‌های گوناگون امکان پذیر شده‌است و دیگر لازم نیست مسافران در صف‌ پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه‌ها معطل شوند. پرداخت الکترونیکی عوارض این امکان را به ...

پرداخت الکترونیکی عوارض خروج - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از کشور از کانال‌های گوناگون امکان پذیر شده‌است و دیگر لازم نیست مسافران در صف‌ پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه‌ها معطل شوند. پرداخت الکترونیکی عوارض این امکان را به وجود آورده تا مسافران حداقل ۲۰ - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دقیقه قبل سفر بتوانند به راحتی - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هزینه خروج خود را بپردازند و البته شماره پیگیری دریافت کنند.

پرداخت الکترونیکی - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عوارض از چندیدین مسیر ورودی مانند نرم افزارهای موبایلی «بله»، کیوسک‌های اینترنتی، دستگاه‌های پایانه‌ فروش، سایت بانک ملی، نرم افزار «ایوا» که از سامانه‌های پرداخت الکترونیکی «سداد» هستند نیز امکان پذیر است. اما در نهایت تمامی این مسیرها به سداد و سامانه پرداخت الکترونیکی خدمات سازمان امور مالیاتی کشور منتهی خواهد شد و شما در اولین اقدام باید گزینه «عوارض خروج از کشور» را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

سپس کدملی، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، نوع خروجی (سیاحتی، حج، عتبات عالیات هوایی، عتبات عالیات ـ زمینی و دریایی) و در صورت تمایل ایمیل خود یا مسافر را وارد کرده و آنها را تائید کنید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

پیامی نمایش داده می‌شود که در آن تاکید شده است: «خروج از کشور حداقل ۲۰ دقیقه پس از پرداخت عوارض مقدور است. خروج از طریق کلیه مرزهای هوایی، دریایی و زمینی کشور مقدور است.» و شما باید این گزینه را تائید کنید تا به مرحله بعدی وارد شوید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اطلاعاتی که از خود یا مسافر وارد کرده‌اید به علاوه مبلغ عوارض خروج - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از سفر در صفحه «تائید اطلاعات پرداخت» نمایش داده می‌شود. این فرصتی است برای شما تا بتوانید اطلاعات وارد شده را بررسی کنید و پس از اطمینان گزینه «پرداخت» را کلیک کنید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

بر اساس اعلام سازمان امور - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مالیاتی کشور طبق بودجه سال ۹۷، عوارض خروج از کشور - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هر مسافر از تمام مرزهای کشور (در سال ۹۷) به شرح زیر است:

نوع سفر مبلغ عوارض به - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ریال
عتبات عالیات از مرزهای زمینی و دریایی کشور ۱۲۵,۰۰۰

از مرزهای هوایی ۳۷۵,۰۰۰

حج تمتع و عمره از کلیه مرزهای کشور برای بار اول ۱,۱۰۰,۰۰۰

برای بار دوم ۱,۶۵۰,۰۰۰

بار - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سوم به - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بعد ۲,۲۰۰,۰۰۰

سایر سفرهای خارجی از کلیه مرزهای کشور - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برای بار اول ۲,۲۰۰,۰۰۰

برای بار دوم ۳,۳۰۰,۰۰۰

برای بار سوم به بعد ۴,۴۰۰,۰۰۰

 حالا به صفحه پرداخت الکترونیکی بانکی می‌رسیم که باید در آن اطلاعات کارت بانکی خود شامل، شماره کارت، رمز دوم، کد CVV2 ، تاریخ انقضا و کد امنیتی که نمایش داده می‌شود را حتما وارد کنید و پس - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از آن روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

پس از تکمیل فرایند خرید، جزئیات تراکنش خرید - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و جزئیات درخواست در صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

و در نهایت - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هم پیامکی که در آن «شماره پیگیری» و «کلمه عبور» درج شده‌است، برای شما ارسال می‌شود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

توجه داشته باشید که اطلاعات - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مسافر تا قبل از پرداخت هزینه درست وارد شده باشد چراکه بعد از آن امکان ویرایش وجود ندارد. همچنین اطلاعات - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پرداخت عوارض ۲۰ - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دقیقه بعد در سامانه پلیس گذرنامه ثبت می‌شود - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و مسافر باید در فرودگاه کد عبور و شماره پیگیری که پیامک شده‌است را به افسر گذرنامه ارائه کند.

گفتنی‌ست  براساس تبصره ماده ۴۵ قانون مالیات بر ارزش افزوده، افرادی که شرایط زیر را دارند از پرداخت عوارض معاف هستند:

«دارندگان گذرنامه‌های سیاسی و خدمت، دارندگان پروانه گذر مرزی ، خدمه وسایل نقلیه عمومی زمینی و دریایی و خطوط پروازی، جانبازانی - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که برای معالجه به کشورهای دیگر اعزام می‌شوند، دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور یا - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دارندگان اجازه خروج دانشجویی، ایرانیان مقیم خارج از کشور دارای کارنامه شغلی از وزارت کار و امور اجتماعی و بیمارانی که - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با مجوز شورای پزشکی جهت درمان به خارج از کشور اعزام می شوند»

به - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - علاوه پرداخت عوارض خروج از کشور بدون محدودیت سنی - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است و خروج از کشور به هر مقصدی یک بار سفر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرپیکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا میشه بگید طرفای روستای شیان اسلام آباد غرب هم کار انجام میدید.
پاسخ: بله در روستای شیان شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone