🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30353.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هک ده‌ها سازمان و شرکت آمریکایی توسط چین در 12 سال گذشته

وزارت دادگستری ایالات متحده به تازگی با اعلام جرم علیه دو هکر چینی، از سرقت اطلاعات محرمانه و دارایی های فکری بیش از 45 سازمان و شرکت آمریکایی در طول 12 سال اخیر خبر داده ...

وزارت دادگستری ایالات متحده به تازگی با اعلام جرم علیه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دو هکر چینی، از سرقت اطلاعات محرمانه و دارایی های فکری بیش از 45 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سازمان و شرکت آمریکایی در طول 12 سال اخیر خبر داده است.

ژو هووا و ژانگ شیلانگ به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جرم سرقت اطلاعات، جعل هویت و حمله سایبری در قالب گروه های هکری مانند APT10 و Red Apollo  تحت پیگرد قضایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ایالات متحده قرار دارند. البته هکرهای چینی در کشور خود به سر می برند و ایالات متحده فعلاً به آنها دسترسی ندارد.

هکرها با استفاده از روش فیشینگ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بدافزار خود را بارگذاری می کردند

هکرهای مورد بحث از سال 2006 میلادی حملات خود را به زیرساخت ها، سازمان ها و چندین شرکت آمریکایی آغاز کرده بودند و اغلب با روش فیشینگ هدفمند، بدافزار خود را روی سیستم قربانیان نصب می نمودند. هووا و شیلانگ با استفاده از نام های کاربری به ظاهر قانونی و ارسال ایمیل به سیستم های هدف، اسناد آلوده را در رایانه مورد نظر بارگذاری می کردند.

به عنوان مثال یکی از موارد سرقت اطلاعات توسط گروه مذکور مربوط به هواپیمای ترابری C-17 Globemaster است که با ارسال ایمیلی تحت عنوان «مشکلات آنتن سی-17» حاوی فایل ورد آلوده با نام «12-204 Side Load Testing.doc» برای بویینگ، موفق به نفوذ در شبکه و دزدی اطلاعات شدند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

بدافزار چینی ها علاوه بر امکان سرقت اطلاعات، داده های مربوط به صفحه کلید کاربران سازمان ها و شرکت ها را هم در اختیار مهاجمان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قرار داده که در نهایت برای دستیابی به نام کاربری و کلمه عبور کارکنان آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

ایالات متحده با استناد به مدارک وزارت دادگستری، کشور چین را به حمایت از حملات و جاسوسی تجاری متهم کرده و اظهار داشته حملات از نقاط مختلفی در خاک چین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به خصوص شهر تیانجین صورت گرفته اند.

لازم به ذکر است که ایالات متحده و چین در سال 2015 با امضای معاهده ای نسبت به توقف حملات سایبری توافق کردند که پس از آن دولت چین تعدادی از هکرها را به اتهام نقض قوانین بین المللی دستگیر کرد.

اما حالا با انتشار خبر حملات گسترده طی 12 سال اخیر، روابط ایالات متحده و چین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در حوزه امنیت سایبری بار دیگر دچار تنش شده که این موضوع احتمالاً - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در جنگ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اقتصادی دو کشور نیز مؤثر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone