تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30361.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بخش مدیریت رمز عبور گوگل کروم با مرورگر در اندروید یکپارچه می‌شود

توسعه دهندگان مرورگر گوگل کروم روز‌های گذشته سخت مشغول اعمال اصلاحات و تغییرات در مرورگر خود بوده‌اند. به تازگی بخش جدیدی در این مرورگر در اپلیکیشن کروم Canary مورد توجه متخصصین قرار گرفته است. این ...

توسعه دهندگان مرورگر گوگل کروم روز‌های گذشته سخت مشغول اعمال اصلاحات - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و تغییرات در مرورگر خود بوده‌اند. به تازگی بخش جدیدی در این مرورگر در اپلیکیشن کروم Canary مورد توجه متخصصین - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قرار گرفته است. این ویژگی - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جدید مربوط به یکپارچه سازی بخش مدیریت رمز عبور کروم با مرورگر است.

اگر به مسیر chrome://flags/#google-password-manager بروید - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - (دقت کنید که کپی پیست کردن آدرس جوابگو نخواهد بود) می‌توانید رابط کاربری مربوط به مدیریت رمز عبور را فعال کنید. بعد از راه اندازی مجدد اپلیکیشن، متوجه می‌شوید که با - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رفتن به تنظیمات کروم و زدن روی - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Passwords رابط - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کاربری جدیدی را مشاهده خواهید کرد که رمز عبور‌های مورد استفاده‌تان را در قالب یک طراحی جدید به شما نمایش خواهد داد.

شما می‌توانید رمز عبور‌های مختلف خود را جستجو کنید، روی هرکدام از آن‌ها بزنید، آن‌ها را کپی کنید و یا نسبت به حذف همیشگی آن‌ها اقدام نمایید. همچنین گزینه‌هایی برای ورود و خروج به وبسایت‌ها با استفاده از نام کاربری و رمز عبور‌های ذخیره‌ شده وجود دارد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

رابط کاربری قبلی کمی متفاوت (و احتمالا قدیمی) بود. اما با یک نگاه دقیق‌تر، می‌توان متوجه شد که بیشتر ویژگی‌های موجود همان - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ویژگی‌هایی هستند که از پیش وجود داشتند. اما پیش از این اگر می‌خواستید رمز عبور‌ اکانت‌های گوگل خود را بررسی کنید باید به وبسایتی می‌رفتید که نیاز بود تا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا دسترسی‌های مورد نیاز برقرار شود. موضوعی که در طراحی جدید دیگر وجود نخواهد داشت.

تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

یک مورد اضافه شده‌ی دیگر به طراحی - تعمیرات یخچال بوش در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جدید این است که می‌توانید سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بیشتری را در لیست سیاه قرار دهید تا در صورت ورود به آن‌ها از شما رمز عبور و نام کاربری درخواست نشود. البته فعلا این گزینه تنها به شما اپلیکیشن‌های نصب شده را نمایش می‌دهد اما احتمالا به زودی شاهد محلی برای درج لینک هم خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone