تعمیرات یخچال کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30355.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

حال و هوای سال نوی میلادی در جدیدترین تصاویر کمپین Shot on iPhone اپل

چندسالی از آغاز کمپین Shot on iPhone توسط اپل می‌گذرد و حال این کمپانی با انتشار تصاویر تازه‌ای با محوریت این کمپین و سال نو میلادی، بار دیگر قدرت دوربین‌ آیفون را به رخ رقبا ...

چندسالی از آغاز کمپین Shot on iPhone توسط اپل می‌گذرد و حال این کمپانی با انتشار تصاویر تازه‌ای با محوریت این کمپین و سال نو میلادی، بار دیگر - تعمیرات یخچال کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قدرت دوربین‌ آیفون - تعمیرات یخچال کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را به رخ رقبا - تعمیرات یخچال کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کشیده است.

این تصاویر تازه که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد با استفاده از - تعمیرات یخچال کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آیفون XR و XS گرفته شده‌اند و اپل سعی کرده تا با استفاده از همین عکس‌ها، ویژگی جدید دوربین آیفون‌های 2018 را به تصویر بکشد. این قابلیت که با نام Smart HDR شناخته می‌شود، جزییات بیشتر و نورپردازی بهتری را برای تصاویر - تعمیرات یخچال کرال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به ارمغان می‌آورد.

در صورت مجهز بودن به آیفون XS یا XR شما هم می‌توانید در این کمپین اپل شرکت کنید. اواخر تابستان هم این کمپانی با انتشار چند ویدیو تحت نام Shot on iPhone XS قابلیت تصویربرداری پرچمدار جدید خود را به نمایش گذاشته بود.

در نهایت برای مشاهده عکس‌های بیشتری از این کمپین می‌توانید به سایت اپل مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone