🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41226.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Reverse Video Backwards؛ ویدیوهای معکوس بسازید

زمانی اجرای تکنیک فیلمبرداری وارونه به نرم افزارهای حرفه ای و دوربین های گران قیمت احتیاج داشت، ولی خوشبختانه این روزها معمولی ترین اسمارت فون ها هم می توانند از پس این کار بر بیایند. فیلمبرداری ...

زمانی اجرای تکنیک فیلمبرداری وارونه به نرم افزارهای حرفه ای و دوربین های گران قیمت احتیاج داشت، ولی خوشبختانه این روزها معمولی ترین اسمارت فون ها هم می توانند از پس این کار بر بیایند. فیلمبرداری وارونه یکی از حقه های قدیمی سینماست که فیلم برداران برای خلق سکانس های حیرت آور از آن استفاده می کنند.

مثال های به کارگیری این تکنیک را مطمئنا همگی دیده اید: لیوان شکسته ای که دوباره سالم و پر از آب می شود، خرده کاغذهایی که دوباره به شکل ورقه در می آیند یا حتی جوجه هایی که دوباره به تخم باز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - می گردند.

اگر شما هم دوست دارید که چنین ویدیوهایی را با موبایل اندرویدی تان بسازید، اپلیکیشن Reverse Video Backwards را از دست ندهید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران

به لطف امکانات قدرتمند این اپلیکیشن می توانید هم ویدیوهای گالری و هم ویدیوهایی که در لحظه می گیرید را به شکل معکوس درآورید. Reverse Video Backwards برای این کار ابزار گوناگونی در اختیارتان قرار می دهد تا کاملا بر ویدیوی خروجی مسلط باشید.

حذف صدا یکی از مفیدترین ابزار اپلیکیشن به حساب می آید. به لطف آن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - می توانید صدای ویدیوی معکوس شده را حذف و موزیک دلخواهتان را جایگزینش کنید. قابلیت خوب دیگری هم که در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - اختیار دارید، امکان تنظیم سرعت وارونگی است. Reverse Video Backwards می تواند ویدیوها را تا حد 0.25 سرعت اصلی کند کرده یا به میزان 1.75 برابر سرعت اصلی تندتر کند که هر کدام در موقعیت خاصی کاربرد دارند.

همچنین قبل از این که ویدیویی را معکوس کنید، امکان برش زدن آن از نقاط دلخواه را هم دارید. نکته خوب این که در به روز رسانی های بعدی مبدل فایل به صورت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - درون - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - برنامه ای هم به اپلیکیشن اضافه می شود تا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - حجم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - خروجی ها دقیقا همان چیزی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - باشد که انتظارش را داشته اید.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران

اما Reverse Video Backwards به جز ویرایش ویدیوها، یک ویرایشگر عکس کاربردی هم هست. امکاناتی مثل ساخت کلاژ، تغییر نسبت تصویر، اضافه کردن قاب های فانتزی و اعمال فیلترهای زیبا روی تصاویر کارهایی هستند که این اپلیکیشن به خوبی از پس آن ها هم بر می آید.

خوشبختانه خروجی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - تان چه ویدیو باشد و چه عکس، هیچ اثری از واترمارک روی آن مشاهده نمی کنید که یکی از نکات مثبت اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به حساب می آید. البته باید در Reverse Video Backwards مثل بسیاری از اپلیکیشن های رایگان انتظار دیدن تبلیغات را هم داشته باشید؛ تبلیغاتی که گاهی شدیدا آزار دهنده می شوند.

البته این تبلیغات مزاحم تنها در شرایطی ظاهر می شوند که موقع کار با اپ به اینترنت متصل باشید و خوشبختانه در حالت آفلاین ظاهر نمی شوند. بنابراین توصیه می کنیم که هر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمک آبرود استان مازندران - وقت قصد کار در محیط اپ را داشتید، اول از همه بابت خاموش بودن وای فای خاطر جمع شوید.

اگر می خواهید که با تکنیک وارونه سازی ویدیو صحنه های حیرت آور خلق کنید، Reverse Video Backwards را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دانلود نمایید.

دانلود از گوگل پلی 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone