🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41227.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نتایج بحث برانگیز آزمایشات؛ آیا گوگل پیکسل 2 واقعاً شارژ سریع دارد؟

فهرست مشکلات متعدد و متنوع گوگل پیکسل 2 و برادر بزرگش هر روز طولانی تر از قبل می شود و دیروز مطلع شدید که بعضی از موبایل های امسال گوگل به صورت خام و بدون ...

فهرست مشکلات متعدد و متنوع گوگل پیکسل 2 و برادر بزرگش هر روز طولانی تر از قبل می شود و دیروز مطلع شدید که بعضی از موبایل های امسال گوگل به صورت خام و - تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بدون سیستم عامل به دست کاربران رسیده اند.

امروز یکی از کاربران حرفه ای نتایج تحقیقاتش در مورد فناوری شارژ - تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مورد استفاده در گوگل پیکسل - تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 2 اکس ال را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده سرعت شارژ این دستگاه به حداکثر توان 10.5 وات محدود است، یعنی نمی تواند از توان 18 واتی فست شارژر موجود در جعبه استفاده کند.

تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

این کاربر که «نیتن کی.» نام دارد، می گوید پیکسل 2 اکس ال حداکثر - تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از 10.5 وات توان شارژر بهره می گیرد و این مقدار تا 65 درصد شارژ تقریباً ثابت است، اما از آنجا که فرایند شارژ باتری روندی غیر - تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خطی دارد، پس از آن با کاهش نمایی توان مصرفی روبرو هستیم و این موضوع باعث می شود که زمان شارژ کامل این فبلت پرچمدار به دو ساعت و نیم برسد.

شاید ال جی و گوگل، احتیاط و طول عمر باتری را به شارژ سریع ترجیح داده اند

از قرار معلوم، گوگل و ال جی (که سازنده اصلی پیکسل 2 اکس ال محسوب می شود) رویکرد محتاطانه ای را در - تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیش گرفته و با محدود کردن سرعت و توان شارژ باتری این دستگاه، - تعمیرات کولر گازی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تلاش کرده اند تا چرخه عمر آن را افزایش دهند. با این حال نارضایتی کاربرانی که با شارژ نه چندان سریع روبرو می شوند هم به خوبی قابل درک است، به ویژه اینکه شارژ سریع در تبلیغات گوگل کاملاً برجسته شده بود.

هنوز نمی دانیم آیا گوگل پیکسل 2 هم مانند مدل بزرگ تر به این وضعیت دچار است یا خیر، ضمن اینکه باید منتظر باشیم تا اهالی مانتن ویو پاسخ رسمی به این ادعا را منتشر کنند.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone