🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15400.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کاوشگر اینسایت دو مریخ لرزه بزرگ ثبت کرد

ناسا خبر از دو مریخ لرزه قدرتمند در سیاره سرخ داده که توسط کاوشگر اینسایت کشف شده است. ماموریت اصلی کاوشگر اینسایت این است که روی سطح مریخ ثابت مانده و لرزش‌های آن را ثبت ...

ناسا خبر از دو مریخ لرزه قدرتمند در سیاره سرخ داده که توسط کاوشگر اینسایت کشف - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - شده است.

ماموریت اصلی کاوشگر اینسایت این است که روی سطح مریخ ثابت مانده و لرزش‌های آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - را ثبت کند. بنابراین به یک لرزه نگار گنبدی شکل فوق العاده حساس مجهز است که توسط آژانس فضایی فرانسه (CNES) طراحی شده است. اینسایت که از نوامبر ۲۰۱۸ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - روی مریخ قدم گذاشته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - ماموریت‌های موفقیت آمیزی از جمله ثبت اولین مریخ لرزه را در کارنامه خود دارد. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - اینسایت اخیرا دو زلزله قوی در همان مکانی را ثبت کرده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - که پیش از این هم موفق شده بود در سال ۲۰۱۹ دو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - مریخ لرزه دیگر را تشخیص دهد. مکانی که کاوشگر در آن مستقر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - است از نظر لرزه یکی از مناطق فعال مریخ به حساب می‌آید.

دو مریخ لرزه اخیر بزرگی ۳.۳ و ۳.۱ داشته‌اند و در منطقه‌ای به نام «حفره سربروس» اتفاق افتاده است. این دو زلزله در ۷ و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ سطح سیاره سرخ را لرزانده‌اند. شاید تصور کنید که زلزله‌هایی با این بزرگی، معمولا در زمین احساس نمی‌شوند؛ اما بسته به این که به چه میزان به ما نزدیک باشند و در چه عمقی از زمین اتفاق افتاده باشند، ممکن است برخی افراد متوجه آن شوند. در منطقه حفره سربروس همچنین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - شواهدی از رانش سطح مریخ وجود دارد و ممکن است برخی تخته سنگ‌ها از جای خود جابجا شده باشند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان
لرزه نگار گنبدی شکل کاوشگر اینسایت

کاوشگر اینسایت تاکنون موفق به ثبت بیش از ۵۰۰ مریخ لرزه شده و بر این اساس احتمال می‌رود در زیر سطح سیاره، نوعی فعالیت‌های آتشفشانی در جریان باشد و حتی شاید مشابه زمین، سنگ‌های مذاب (ماگما) در حال حرکت باشند. ماگما در زیر سطح همچنین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - ممکن است باعث ایجاد همان دریاچه‌های زیر سطحی در قطب جنوب مریخ شده باشند؛ همان دریاچه‌هایی که محققان در سال ۲۰۱۸ از وجود آن خبر دادند.

در مریخ، فصل زمستان شمالی می‌تواند با بادهای فراوان همراه باشد. همین موضوع می‌تواند شناسایی مریخ لرزه توسط کاوشگر اینسایت را غیر ممکن کند. اما اکنون زمان مناسبی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مشهد استان خراسان - برای ثبت لرزه‌های بیشتر است؛ چرا که در حال حاضر بادی وجود ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone