🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15403.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چطور در ویندوز کاراکترهای ویژه تایپ کنیم؟

شاید در هنگام نوشتن یک گزارش نیازمند استفاده از کاراکترهای ویژه باشید و مجبور شوید کلماتی مانند «años» را بنویسید. به همین علت می‌خواهیم نحوه تایپ کاراکترهای ویژه در ویندوز را به شما آموزش دهیم. ...

شاید در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - هنگام نوشتن یک گزارش نیازمند استفاده از کاراکترهای ویژه باشید و مجبور شوید کلماتی مانند «años» را بنویسید. به همین علت می‌خواهیم نحوه تایپ کاراکترهای ویژه در ویندوز را به شما آموزش دهیم.

کاراکترهای ویژه یا حرکت‌گذاری در برخی از زبان‌ها رایج هستند و بنابر هر دلیلی شاید مجبور به استفاده از آن‌ها باشید. اگرچه در تایپ زبان فارسی هم از حرکت‌گذاری یا اعراب‌گذاری استفاده می‌کنیم، اما شاید بسیاری از ما به سراغ آن‌ها نرفته باشیم و از نحوه تایپ کاراکترهای ویژه بی‌اطلاع باشیم.

اگر نیازمند استفاده از این کاراکترها باشید، می‌توانید به راحتی در یک سیستم ویندوزی آن‌ها را به اسناد، ایمیل‌ها یا متون اضافه کنید. در ادامه برای یادگیری نحوه تایپ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - کاراکترهای ویژه در ویندوز همراه دیجیاتو باشید.

از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - کیبورد لمسی استفاده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - کنید

ساده‌ترین راه برای استفاده از کاراکترهای ویژه، فعالسازی کیبورد لمسی ویندوز است. اگر از یک تبلت ویندوزی استفاده کنید یا اینکه مشغول استفاده از کامپیوتر خود در حالت تبلت باشید، کیبورد لمسی بطور خودکار ظاهر می‌شود. اگر دستگاه شما نمایشگر لمسی ندارد، می‌توانید از آیکون کیبورد که در تسکبار ظاهر می‌شود، استفاده کنید. اگر این آیکون در سمت راست تسکبار وجود ندارد، مراحل زیر را انجام دهید:

  • روی تسکبار راست کلیک کنید.
  • گزینه Show touch keyboard button را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی

حالا با مراحل زیر می‌توانید از یک کاراکتر ویژه استفاده کنید:

  • روی آیکون کیبورد لمسی کلیک کنید.
  • کیبورد لمسی در برابرتان قرار می‌گیرد. حالا روی حرف موردنظرتان کلیک کرده و صبر کنید، البته اگر نمایشگر دستگاه‌ لمسی است، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - انگشتان را روی حرف نگه دارید.
  • با اینکار چندین کلید اضافه در برابرتان ظاهر می‌شود و می‌توانید حرف مدنظرتان را با نمادهای مختلف تایپ کنید و آن را در متن ببینید.
  • اگر می‌خواهید به متن یک ایموجی اضافه کنید، روی کلید ایموجی ضربه بزنید که در سمت چپ کلید اسپیس قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی

به سراغ کیبورد ایموجی بروید

یکی دیگر از روش‌های تایپ کاراکترهای ویژه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - در ویندوز، استفاده از کیبورد ایموجی این سیستم عامل است. هدف اصلی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - این کیبورد افزودن ایموجی‌ها به متن است، اما کاربرد دیگری هم دارد و استفاده از آن ساده است:

  • کلید ویندوز (کلید دارای نماد ویندوز) را نگه داشته و کلید نقطه را فشار دهید.
  • در این زمان کیبورد ایموجی ظاهر می‌شود و چندین ایموجی در برابرتان قرار می‌گیرد. روی تب نمادها در بالای کیبورد کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی

  • در این بخش کاراکترهای ویژه قرار گرفته‌اند. در میان آن‌ها اسکرول کرده تا کاراکتر مدنظرتان را پیدا کنید.

از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - Character Map استفاده کنید

اگر می‌خواهید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - به سراغ روش قدیمی‌تری برای تایپ کاراکترهای ویژه در ویندوز بروید، می‌توانید از Character Map استفاده کنید که نسخه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - پیچیده‌تر کیبورد لمسی است اما کار یکسانی انجام می‌دهد.

برای دسترسی به Character Map در ویندوز ۱۰ مراحل زیر را انجام دهید:

  • در نوار جستجوی تسکبار کلمه Character را تایپ کرده و اپ Character Map را انتخاب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - کنید.
  • با کلیک روی این گزینه، یک پنجره جدید در برابرتان ظاهر می‌شود که دارای کاراکترهای ویژه زیادی برای یک فونت خاص است. در بالای این پنجره یک منوی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - کشویی به چشم می‌خورد که می‌توانید فونت موردنظرتان را از آن انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی

  • روی کاراکتر ویژه مدنظرتان کلیک کرده و سپس با انتخاب گزینه Select، در بخش Characters to copy قرار می‌گیرد.
  • در نهایت روی دکمه Copy کلیک کنید و آن را در متن پیست کنید.

کیبورد بین‌المللی آمریکایی را امتحان کنید

یکی دیگر از راه‌های تایپ کاراکترهای ویژه استفاده از کیبورد بین‌المللی آمریکایی است که امکان افزودن راحت‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند. برای دسترسی به این کیبورد مراحل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - زیر را انجام دهید:

  • به مسیر Settings > Time & Language > Language بروید.
  • به دنبال گزینه Preferred Languages باشید، روی گزینه English (United States) کلیک کرده و گزینه Options را انتخاب کنید.
  • بخش Keyboards را پیدا کنید. در این بخش احتمالا تنها یک آیکون کیبورد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - عنوان US/QWERTY به چشم می‌خورد. روی گزینه Add a keyboard کلیک کنید.
  • در منوی پاپ آپی که ظاهر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌شود، به دنبال گزینه United States-International / QWERTY باشید و روی آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی

با اینکار می‌توانید از کیبورد آمریکایی استاندارد یا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - بین‌المللی آن استفاده کنید. در سمت راست تسکبار با کلیک روی آیکون زبان دو گزینه ENG / US و ENG / INTL در برابرتان ظاهر می‌شود که برای استفاده از هرکدام، باید روی آن کلیک کنید. البته بجای این کار می‌توانید کلیدهای ویندوز و اسپیس را هم برای تغییر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - زبان فشار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - دهید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی

کیبورد بین‌المللی آمریکایی دو راه برای افزودن یک کاراکتر ویژه پیش روی شما قرار می‌دهد:

  • از کلید Alt در سمت راست کیبورد به همراه حرف موردنظرتان استفاده کنید تا یک ترکیب مناسب در اختیارتان قرار بگیرد. برای مثال با فشردن کلیدهای Alt + e، حرف é تایپ می‌شود.
  • راه دوم، فشردن کلید سمبل و حرف مدنظرتان است. برای مثال ابتدا نماد ~ را فشار دهید و سپس کلید n را بزنید تا حرف ñ تایپ شود.

از یونیکد استفاده کنید

روش آخر برای تایپ کاراکترهای ویژه در ویندوز، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - استفاده از یونیکد است. زمانی که در Character Map یک حرف یا کاراکتر ویژه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - را انتخاب می‌کنید، در گوشه سمت راست پایین پنجره کلمه Keystroke به همراه Alt و یک عدد با ۴ رقم ظاهر می‌شود. این عدد، یونیکد نماد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - را نشان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌دهد.

اگر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - بطور مداوم از تعداد اندکی کاراکتر ویژه استفاده می‌کنید، راه ساده‌تری برای استفاده از آن‌ها وجود دارد. برای چنین کاری روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • کلید Alt را فشار دهید و سپس ۴ رقم یونیکد را تایپ کنید. برای چنین کاری به نام پد جداگانه روی کیبورد نیاز دارید و البته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - کلید NumLock هم باید فعال باشد.
  • اگر در حال کار با مایکروسافت ورد، ورد‌پد، اوت‌لوک یا دیگر اپ‌های مایکروسافت هستید، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌توانید رقم یونیکد را تایپ کرده و سپس Alt-X را تایپ کنید.
  • شما همچنین می‌توانید کلید کنترل به همراه نماد را فشار دهید و سپس حرف - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر مرکزی استان مرکزی - موردنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال '+ctrl و e را فشار دهید تا در یکی در برنامه‌های مایکروسافت حرف é تایپ شوید.

روش‌های بالا به راحتی تایپ کاراکترهای ویژه در ویندوز را برایتان امکان‌پذیر می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone