🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19102.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل مدیر سابق پورشه را برای ساخت خودروی برقی به خدمت گرفت

اپل در چند سال اخیر به منظور توسعه اولین اتومبیل برقی خود متخصصان مطرح صنعت خودرو را به خدمت گرفته است. کمپانی کوپرتینویی در تازه‌ترین مورد یکی از مدیران سابق پورشه با تخصص در طراحی ...

اپل در چند سال اخیر به منظور توسعه اولین اتومبیل برقی خود متخصصان مطرح صنعت خودرو را به خدمت گرفته است. کمپانی کوپرتینویی در تازه‌ترین مورد یکی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - از مدیران سابق پورشه با تخصص در طراحی شاسی را به مجموعه خود اضافه کرده است.

منبعی آگاه به خبرگزاری بیزنس اینسایدر گفته که اپل دکتر «مانفرد هارر» (Manfred Harrer) مدیر واحد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - توسعه شاسی پورشه و نایب رییس سری کاین را به خدمت گرفته است. هارر ۴۸ ساله که سابقه فعالیت در BMW و آئودی را نیز در کارنامه دارد، یکی از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - بهترین مهندسان گروه فولکس واگن توصیف شده است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل

یکی از مدیران ارشد فولکس واگن به خبرگزاری یاد شده گفت که آقای هارر «جواهر پنهان» و «معیار سنجش در تمام جنبه‌های حوزه کاری خود» است. هارر بیش - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - از ۱۳ سال در گروه فولکس واگن مشغول بود اما اواخر سال گذشته میلادی بدون اطلاع دادن به همکاران قبلی خود در مورد مقصد بعدی این شرکت را ترک کرد. در پروفایل لینکدین او همچنان پورشه به عنوان کارفرمای فعلی درج شده است.

در ماه‌های انتهایی سال ۲۰۲۰ گزارشات متعددی در مورد ساخت اتومبیل برقی توسط اپل منتشر شد، با این وجود اپل همچنان در این رابطه سکوت کرده و گزارش‌های منتشر شده را تأیید نکرده است.

هیوندای ژانویه امسال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - مذاکرات اولیه با اپل برای ساخت خودرو را تأیید کرد. همچنین به تازگی یک خبرگزاری کره‌ای در گزارشی مدعی سرمایه گذاری ۳.۶ میلیارد دلاری اپل در کیا موتورز به منظور همکاری برای تولید سالانه ۱۰۰ هزار اتومبیل برقی شد. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - پس از انتشار این خبر ارزش سهام کیا موتورز ۱۴.۵ درصد افزایش یافت.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر باسابقه اپل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - نیز روز گذشته از همکاری - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - اپل با هیوندای به منظور استفاده از پلتفرم E-GMP برای خودروی برقی این شرکت خبر داد و افزود اپل کار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر خلخال استان اردبیل - احتمالاً اتومبیلی «بسیار پیشرفته» یا با «برتری چشمگیر» نسبت به رقبا خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone